Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή

Τροφές που Κάνουν Καλό στο Δέρμα και στην Όψη της Επιδερμίδας

Το καλοκαίρι έφτασε και ο οργανισμό μας, όπως και το δέρμα μας, αφυδατώνονται

Υπάρχει άραγε λύση σε αυτό το αιώνιο πρόβλημα;

Τροφές που Κάνουν Καλό στο Δέρμα και στην Όψη της Επιδερμίδας.

Μα φυσικά! Οι τροφές που επιλέγουμε να εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο αντικαθρεπτίζονται στην επιδερμίδα μας.

Ποια είναι όμως εκείνα τα τρόφιμα που μας βοηθούν στη λάμψη και στην υγιεινή όψη μας;

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο ανήκει στα ακόρεστα λιπαρά οξέα, από τα γνωστά δηλαδή «καλά λιπαρά», τα οποία ενισχύουν την υγρασία της επιδερμίδας και ταυτόχρονα προστατεύουν το δέρμα από την ακτινοβολία του ήλιου.

Ψάρια και Οστρακοειδή

Τα ψάρια ανήκουν στην κατηγορία των πολυακόρεστων λιπαρών οξέων και είναι πλούσια σε ω-3, ω-6 λιπαρά οξέα, με αποτέλεσμα η επιδερμίδα μας, να δείχνει πιο λαμπερή και να είναι πιο απαλή με την κατανάλωσή τους.

Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως τα ω-3 λιπαρά βοηθούν και στο κυκλοφοριακό σύστημα, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις φλεγμονές, την ξηρότητα αλλά και τη γήρανση του δέρματος.

Πράσινα λαχανικά

Όλα τα λαχανικά με τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που διαθέτουν, βοηθούν στην καλή υγεία του σώματος και της επιδερμίδας.

Το μαρούλι και το σπανάκι, κυρίως εμπεριέχουν βιταμίνη Α και κάλιο που βοηθούν το δέρμα να αναπνέει, ενώ αυξάνει την αναπαραγωγή των κυττάρων που ενισχύουν την αναζωογόνηση της επιδερμίδας.

Δεν θα μπορούσανε να λείπουν από αυτή τη λίστα, εφόσον είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά.

Ξηροί καρποί

Τα αγαπημένα σε αρκετό κόσμο αμύγδαλα, περιέχουν διάφορα αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Ε.

Ενυδατώνουν και αναζωογονούν την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα αποτρέπουν την ξηροδερμία.

Τα καρύδια, επίσης, αποτελούν πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, κάνοντας το δέρμα να δείχνει πιο ελαστικό και αναζωογονημένο.

Τρόφιμα πλούσια σε καροτίνη

Τα τρόφιμα που περιέχουν καροτίνη, προλαμβάνουν τη φθορά των κυττάρων, με αποτέλεσμα να προκαλείται η νεανική όψη της επιδερμίδας.

Τέτοια τρόφιμα είναι τα καρότα και οι γλυκοπατάτες.

Μαύρη σοκολάτα

Κατά κύριο λόγο εννοούμε το ρόφημα της μαύρης σοκολάτας που περιέχει φλαβονοειδή, το οποίο έχει την ιδιότητα να ανανεώνει θα λέγαμε την επιδερμίδα, κάνοντάς την πιο λαμπερή και πιο απαλή.

Όλα αυτά πραγματοποιούνται με την αυξημένη κυκλοφορία του αίματος που προκαλεί η μαύρη σοκολάτα.

Φρούτα

Δεν θα μπορούσανε να λείπουν από αυτή τη λίστα, εφόσον είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά.

Η βιταμίνη C που περιέχεται στα κεράσια, στις φράουλες, στο πορτοκάλι και στα γκρέιπφρουτ, ενισχύει τη δημιουργία του κολλαγόνου, καταπολεμά τις φλεγμονές, βοηθάει στη λαμπερή όψη του δέρματος, προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση, τη δημιουργία ρυτίδων και ραγάδων, εμποδίζει στη δημιουργία καρκινικών κυττάρων και τέλος κάνει το δέρμα πιο σφιχτό και λείο, εμποδίζοντας τη δημιουργία κυτταρίτιδας.

Δήμητρα Μεσσηνέζη, Στέλεχος Διατροφής και Διαιτολογίας
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύθοι και Αλήθειες για τη Σόγια

a.alefragkis

Κάστανα – Γνωρίστε τα Οφέλη της Ελληνικής Υπερτροφής

a.alefragkis

Πρήξιμο στην Κοιλιά: Οι 4 Ένοχες Συνήθειες

yoadmin

Τα Οφέλη της Βιταμίνης B

yoadmin

7 Τεχνικές για να Αποφύγετε τα Τσιμπολογήματα

yoadmin

Βοηθάει το Πρωινό στη Μείωση του Βάρους;

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ