Υγεία & Ομορφιά
Επικαιρότητα

Το Σημαντικότερο Πρόβλημα της Επόμενης Ημέρας της Πανδημίας Είναι η Ανεργία

Οι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι ευρωπαϊκές οικονομίες στην μετά την πανδημία εποχή καθώς και οι προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που διοργάνωσε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) με θέμα «Η επίδραση της COVID-19 στις μεγάλες οικονομίες της Ευρώπης: Ένας χρόνος μετά».

Το Σημαντικότερο Πρόβλημα της Επόμενης Ημέρας της Πανδημίας Είναι η Ανεργία.

Σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις της πανδημίας στις οικονομίες, οι ομιλητές σημείωσαν ότι αυτές ήταν ηπιότερες από ό,τι αρχικά αναμένονταν, ωστόσο έχουν οδηγήσει σε μεγάλες ανισότητες, πλήττοντας κυρίως τα χαμηλά εισοδήματα.

Ξεχώρισαν ως τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην εποχή μετά την πανδημία, την ανεργία και πώς θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τα υψηλά ποσοστά απασχόλησης, την αποτελεσματική κατάρτιση του δυναμικού στις νέες οικονομικές ανάγκες με την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και την αντιμετώπιση του μεγάλου δημόσιου χρέους που δημιούργησε η πανδημία.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τον Εμβολιασμό των Ατόμων που δεν Μπορούν να Μετακινηθούν Αναλαμβάνουν Κινητές Ομάδες

Καρκίνος του Πνεύμονα και Διακοπή Καπνίσματος – Τα Εντυπωσιακά Ευρήματα Νέας Μελέτης

a.alefragkis

Βουλή – Ψηφίστηκε το Νομοσχέδιο για την Προαγωγή της Υγείας

yoadmin

Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης για τους Χρόνιους Πάσχοντες

yoadmin

Δεν Βρέθηκε Σχέση Ανάμεσα στο Αντιγριπικό Εμβόλιο Κατά την Εγκυμοσύνη και στον Αυτισμό του Μωρού

Ανθρωπιστική Βοήθεια από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό στην Αλβανία

yoadmin

Εύσημα στην Αθήνα από τον ΠΟΥ για τα Μέτρα Αντιμετώπισης της Πανδημίας

Η Συσχέτιση της Βιταμίνης D με τον Κορωνοϊό

yoadmin

Ανθρωποειδή Ρομπότ Αξιολόγησαν με Επιτυχία την Ψυχική Υγεία των Παιδιών

Ανακοίνωση Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το Κάπνισμα – Η Σχέση Καπνίσματος και νόσου Covid-19

yoadmin

Οι Πραγματικοί Θάνατοι Λόγω του Κορωνοϊού Παγκοσμίως Μπορεί να Είναι έως 60% Περισσότεροι

yoadmin

Η Συχνή Χρήση Οθονών Επηρεάζει Αρνητικά τις Σχολικές Επιδόσεις των Μαθητών