Υγεία & Ομορφιά
Επικαιρότητα

Τι Πρέπει να Προσέχουν οι Καταναλωτές στις Ηλεκτρονικές Αγορές Μέσω Κοινωνικών Δικτύων

Οι περιορισμοί στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, προκειμένου να συγκρατηθεί η διάδοση της πανδημίας COVID-19 προκάλεσαν σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των καταγγελιών για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όσον αφορά ειδικότερα στις πωλήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων.

«ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ» πρόσβασης του καταναλωτή στον λογαριασμό του στη σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα, μετά την ολοκλήρωση και παραλαβή της παραγγελίας.

Συγκεκριμένα διαπιστώνονται:

Πωλήσεις απομιμητικών προϊόντων – «μαϊμού» προϊόντα με πολύ χαμηλές τιμές.

Αποστολή προϊόντων, μέσω πολλών εταιρειών ταχυμεταφορών, προκειμένου να δυσχεραίνεται ο εντοπισμός των προμηθευτών.

Συνοδευτικά δελτία των αποστολών, χωρίς να αναφέρονται τα στοιχεία του αποστολέα και κυρίως η ταχυδρομική διεύθυνση ή με ελλιπή στοιχεία ή ψευδή στοιχεία.

«ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ» πρόσβασης του καταναλωτή στον λογαριασμό του στη σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα, μετά την ολοκλήρωση και παραλαβή της παραγγελίας.

«ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ» της επικοινωνίας του καταναλωτή με τις προβαλλόμενες στη σελίδα τηλεφωνικές γραμμές και στις φόρμες επικοινωνίας (συνήθως σε κινητά τηλέφωνα).

Παραλαβή προϊόντων χωρίς παραστατικά διακίνησης και εμπορίας.

Προκειμένου οι καταναλωτές να προστατευτούν όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω των κοινωνικών δικτύων, συστήνεται, πριν από κάθε παραγγελία και πληρωμή να ενημερώνονται για τα κάτωθι:

Τα πλήρη στοιχεία του προμηθευτή: εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας (όχι μόνο κινητό), url shop online (αν υφίσταται), email, ταχ. διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ επιχείρησης.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Τη συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, εξόδων αποστολής, κλπ.).

Τον τρόπο πληρωμής, αποστολής και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής της επιχείρησης.

Ραγδαία αύξηση στις ηλεκτρονικές απάτες - Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Επιπρόσθετα συστήνονται:

Έλεγχος πριν από την πληρωμή ότι ο ιστότοπος παρέχει ασφαλή σύνδεση για τη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων, όπως στοιχείων πιστωτικών καρτών (κλειδαριά στον browser).

Αγνόηση των προσφορών που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Εντοπισμός στο διαδίκτυο τυχόν σχολίων, εμπειριών ή συστάσεων άλλων καταναλωτών που έχουν κάνει ήδη συναλλαγές με το κατάστημα, έχοντας βεβαίως υπόψη ότι μπορεί να είναι παραπλανητικές ή κατασκευασμένες.

Λήψη επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Ισχυρή σύσταση:

Μη παραλαβή δεμάτων, όταν η χρέωση γίνεται με αντικαταβολή, χωρίς τα πλήρη στοιχεία αποστολέα στο συνοδευτικό δελτίο των αποστολών.

Υποβολή καταγγελιών στην τηλ. γραμμή καταναλωτών 1520 ή μέσω email στις διευθύνσεις 1520@efpolis.gr και dimea.ypanep@mnec.gr ή μέσω της σελίδας της ΔΙΜΕΑ στο Facebook: @dimea.ypanep

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμβουλές για να Προστατευτείτε από τον Κορωνοϊό κατά την Εμμηνόπαυση

admin

Διαβάστε Τώρα το Περιοδικό Υγεία και Ομορφιά | Τεύχος Φθινόπωρο – Χειμώνας 2024

Stelios Resitis

Σωματική και Ψυχική Υγεία στους Εφήβους Πριν και Κατά τη Διάρκεια της Πανδημίας COVID-19

Κορωνοϊός – Τα Χαρακτηριστικά των Ασθενών με Καρδιακή Ανακοπή σε Εξωνοσοκομειακή Βάση

admin

16o Greece Race for the Cure®: 51.000 ευχαριστούμε που για ακόμα μια χρονιά ήμασταν ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από τον καρκίνο του μαστού!

Stelios Resitis

Έτσι θα Επιβραδύνετε Αποτελεσματικά τη Μετωποκροταφική Άνοια

admin

Κορωνοϊός – Οδηγίες Σχετικά με την Επάνοδο στις Αθλητικές Δραστηριότητες

admin

Οι Ακραίες Θερμοκρασίες Ενισχύουν την Επιθετική Συμπεριφορά στα Social Media

Rapid Test για τους Φοιτητές, από τον Δήμο Αγίου Νικολάου

Πόσο Πιθανή Είναι η Επαναμόλυνση Μετά από Λοίμωξη με Covid-19;

Οι Ποιοτικές Υπηρεσίες Υγείας θα Έπρεπε να Είναι µία Αυτονόητη Συνθήκη

admin

Το Αποτύπωμα του Νέου Κορωνοϊού στον Πλακούντα

admin