Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Διατροφή

Τι να Επιλέξουμε στο Γιορτινό Τραπέζι

Τα Χριστούγεννα βρίσκονται προ των πυλών και, λίγο πολύ, όλοι σκεφτόμαστε ήδη τα ρεβεγιόν και τα γιορτινά τραπέζια!

Φίλοι, συγγενείς, πολύ κέφι και φυσικά άφθονο φαγητό, γλυκά και ποτό!

Λίγο η παρέα, λίγο η διάθεση και οι περισσότεροι καταλήγουμε τις ημέρες των εορτών να προσλαμβάνουμε διπλάσια, ακόμα και τριπλάσια ποσότητα θερμίδων από αυτή που χρειαζόματε, υπερ-καταναλώνοντας φαγητό, γλυκά και αλκοόλ!

Το αποτελέσμα; Με το πέρας των εορτών να έχουμε «φορτωθεί» τουλάχιστον 2-3 παραπανίσια κιλά και ο πρωταρχικός μας στόχος για τη νέα χρονιά να είναι η άμεση απώλεια βάρους!

Σαφώς και οι πειρασμοί είναι πολλοί και η ανάγκη για διασκέδαση μεγάλη... υπάρχουν ωστόσο αρκετά tips να μας βοηθήσουν στο να αποφύγουμε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού, λιπαρών και θερμίδων και, συγχρόνως, να περάσουμε καλά και να μη «χαλάσουμε» το κέφι μας και την παρέα!

Κυρίως Πιάτο

• Συνοδεύουμε το φαγητό με άφθονη σαλάτα, η οποία να περιέχει, ιδανικά, ποικιλία λαχανικών (σκέτα ή συνδυασμένα με φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς).

Προτιμάμε το ελαιόλαδο και ξύδι ή χυμό λεμονιού και αποφεύγουμε τη χρήση διαφόρων salad dressings εμπλουτισμένων με μαγιονέζα.

• Προτιμάμε γαλοπούλα ή χοιρινό και φροντίζουμε να φάμε μία μερίδα (αφού αφαιρέσουμε την πέτσα και το ορατό λίπος, αντίστοιχα).

Η περιεκτικότητα της γαλοπούλας και του χοιρινού κρέατος σε λιπαρά είναι ιδιαίτερα χαμηλή και έτσι, δεν επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με πολλά λιπαρά και θερμίδες.

• Αν πάλι προτιμάμε το αρνί, του οποίου το κρέας είναι περισσότερο λιπαρό, αφαιρούμε την πέτσα και τα ορατά λίπη και διαλέγουμε ένα κομμάτι μαλακό.

• Συνοδεύουμε το κρέας/γαλοπούλα με μία μικρή μερίδα πατάτες, ρύζι ή ψωμί.

• Περιορίζουμε την κατανάλωση γέμισης σε 1-2 κουταλιές σούπας.

• Γεμίζουμε το πιάτο μας μία φορά με ότι επιθυμούμε να φάμε από το τραπέζι/μπουφέ και αποφεύγουμε τα επιπλέον γεμίσματα.

Επιδόρπιο

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Βιταμίνες που Χρειάζεται ο Οργανισμός σας Ανάλογα την Ηλικία σας

d.tsagkrinos

Φιστίκια Αιγίνης – Η Διατροφική τους Αξία

Bάνα Νικολαίδου

Τα Πολλαπλά Οφέλη που Έχουν οι Σπόροι Chia για τον Οργανισμό μας

d.tsagkrinos

Δερματικά Προβλήματα εξ Αιτίας της Προπόνησης και Σωστή Αντιμετώπισή τους

Τα Οφέλη από την Κατανάλωση Μηλόξυδου

Bάνα Νικολαίδου

Γιατί να Εντάξετε το Πεπόνι στη Διατροφή σας

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ