Υγεία & Ομορφιά
Τα Μικρόβια στον Χώρο Εργασίας
Πρόληψη

Τα Μικρόβια στον Χώρο Εργασίας

Υπάρχουν ασθένειες περισσότερο ή λιγότερο σοβαρές που διασπείρονται εύκολα σε χώρους όπου συνωστίζονται πολλά άτομα, όπως είναι οι χώροι εργασίας.

Δείτε πώς μπορείτε εύκολα να σταματήσετε τη μετάδοση των επικίνδυνων για την υγεία σας μικροβίων.

Τα Μικρόβια στον Χώρο ΕργασίαςΌταν φτερνίζεστε ή βήχετε

Η καλύτερη λύση όταν βήχετε ή φτερνίζεστε, είναι να καλύπτετε το στόμα και τη μύτη σας με ένα χαρτομάντιλο, το οποίο στη συνέχεια θα το πετάτε.

Αν δεν έχετε χαρτομάντιλο, καλύψτε το στόμα και τη μύτη με τα χέρια σας και στη συνέχεια πλύντε τα καλά.

Να πλένετε τακτικά τα χέρια σας

Όσο πιο συχνά μπορείτε να πλένετε και να τρίβετε καλά τα χέρια σας με χλιαρό νερό και σαπούνι για να φύγουν τα μικρόβια.

Το πλύσιμο των χεριών πρέπει να είναι σχολαστικό.

Η διάρκεια του πλυσίματος πρέπει να κυμαίνεται από 15 έως 20 δευτερόλεπτα.

Όταν δεν έχετε πρόσβαση σε σαπούνι και νερό, χρησιμοποιήστε υγρά μαντηλάκια εμποτισμένα με αλκοόλ ή εναλλακτικά κάποιο αντισηπτικό τζελ.

Όταν χρησιμοποιείτε αντισηπτικό τζελ, τρίβετε με λίγη ποσότητα τα χέρια σας σε όλη τους την επιφάνεια, μέχρι που να στεγνώσουν εντελώς.

Το τζελ δεν χρειάζεται νερό για να είναι αποτελεσματικό.

Το αλκοόλ που περιέχει σκοτώνει τα μικρόβια που προκαλούν τη γρίπη και το κρυολόγημα.

Μην αγγίζετε το πρόσωπό σας

Ένα μικρόβιο μεταδίδεται συνήθως όταν ένα άτομο αγγίζει κάτι που είναι μολυσμένο με αυτό και μετά αγγίζει τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα του.

Τα μικρόβια μπορούν να ζήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα πάνω στις επιφάνειες.

Η διάρκεια αυτή μπορεί να φτάσει τις δύο ώρες ή και περισσότερο σε επιφάνειες όπως πόμολα, γραφεία, διακόπτες, τραπέζια, χερούλια, πληκτρολόγια υπολογιστών κλπ.

Σε περίπτωση ασθένειας

Αν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, καλέστε έναν γιατρό να σας εξετάσει και να σας συμβουλεύσει τι να κάνετε.

Όταν δεν είστε καλά ή έχετε συμπτώματα γρίπης, να μένετε στο σπίτι σας, να ξεκουράζεστε αρκετά και να ακολουθείτε τις συμβουλές του γιατρού σας.

Να θυμάστε ότι μένοντας μακριά από τους άλλους, τους προστατεύετε από τη μετάδοση των δικών σας μικροβίων και δεν συμβάλλετε στην ευρύτερη διασπορά τους.

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα γρίπης περιλαμβάνουν υψηλό συνήθως πυρετό, πονοκέφαλο, έντονη εξάντληση, πονόλαιμο, μπουκωμένη μύτη ή καταρροή, μυϊκούς πόνους, εμετούς και διάρροια που παρουσιάζεται πιο συχνά στα παιδιά.

Διατηρήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κοιμάστε αρκετά, να γυμνάζεστε, να μάθετε να διαχειρίζεστε σωστά το άγχος σας, να πίνετε άφθονα υγρά και να τρώτε υγιεινά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς Μπορείτε να Μειώσετε τον Κίνδυνο Εγκεφαλικού Επεισοδίου

Πώς να μην Αρρωστήσετε τον Φετινό Χειμώνα

Φακοί Επαφής και Ύπνος

Οστεοπόρωση και ο Ρόλος της Διατροφής

Η «Άγνωστη» Βιταμίνη F και τα Οφέλη της για τον Οργανισμό

Πώς να Γλυτώσετε το Κλασικό Κρυολόγημα και τις Ιώσεις