Υγεία & Ομορφιά
Τα Γαλακτοκομικά Συνδέονται με Μειωμένο Κίνδυνο Διαβήτη και Υπέρτασης.
Τα Γαλακτοκομικά Συνδέονται με Μειωμένο Κίνδυνο Διαβήτη και Υπέρτασης.
Επικαιρότητα

Τα Γαλακτοκομικά Συνδέονται με Μειωμένο Κίνδυνο Διαβήτη και Υπέρτασης

Η κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα συνδέεται με μικρότερο κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη και υψηλής αρτηριακής πίεσης, καθώς και μεταβολικού συνδρόμου, σύμφωνα με μία νέα διεθνή επιστημονική μελέτη σε 21 χώρες πέντε ηπείρων, η οποία επιβεβαιώνει ευρήματα προηγούμενων ερευνών.

Η μείωση του κινδύνου είναι μεγαλύτερη για τα γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά.

Τα Γαλακτοκομικά Συνδέονται με Μειωμένο Κίνδυνο Διαβήτη και Υπέρτασης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Δρ. Άντριου Μέντε του καναδικού Πανεπιστημίου ΜακΜάστερ του Οντάριο, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό “BMJ Open Diabetes Research & Care”.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, που εξετάστηκαν κατά πόσο καταναλώνονταν στη διάρκεια των προηγούμενων 12 μηνών, ήταν γάλα, γιαούρτι, ροφήματα γιαουρτιού, βούτυρο, κρέμα γάλακτος και τυριά, είτε με πλήρη είτε με χαμηλά λιπαρά (1% έως 2%).

Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά περίπου 148.000 άνθρωποι ηλικίας 35 έως 70 ετών, από τους οποίους 13.640 εμφάνισαν υπέρταση και οι 5.351 διαβήτη κατά τη διάρκεια μίας περιόδου εννέα ετών.

Η μέση ημερήσια ολική κατανάλωση γαλακτοκομικών από τους συμμετέχοντες ήταν 179 γραμμάρια, με την ποσότητα να είναι διπλάσια για τα πλήρη σε σχέση με τα χαμηλά λιπαρά.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι έτρωγαν τουλάχιστον δύο μερίδες πλήρων γαλακτοκομικών ημερησίως, είχαν 12% μικρότερο κίνδυνο για διαβήτη και υπέρταση, ενώ ο κίνδυνος μειωνόταν κατά 14% εάν έτρωγαν τρεις μερίδες.

Η καθημερινή κατανάλωση δύο μερίδων γαλακτοκομικών σχετιζόταν, επίσης, με 24% μικρότερο κίνδυνο για εκδήλωση μεταβολικού συνδρόμου (μείωση κινδύνου κατά 28% εάν τα γαλακτοκομικά ήταν με πλήρη λιπαρά).

«Αν τα ευρήματά μας επιβεβαιωθούν από μεγαλύτερες και πιο μακρόχρονες μελέτες, τότε η αύξηση στην κατανάλωση γαλακτοκομικών μπορεί να αποτελέσει μία προσιτή και χαμηλού κόστους προσέγγιση για τη μείωση του μεταβολικού συνδρόμου, της υπέρτασης, του διαβήτη και τελικά των περιστατικών καρδιαγγειακής νόσου παγκοσμίως», συμπέραναν οι ερευνητές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κορωνοϊός – Η Χρήση της Μάσκας στην Καθημερινότητά Μας

admin

Κορωνοϊός: Κοσμήματα, Ψεύτικα Νύχια και Βερνίκια Αποτελούν Πραγματικές Φωλιές του Ιού

admin

Τα Επίπεδα Χοληστερίνης Μειώνονται Σταδιακά στις Ανεπτυγμένες Δυτικές Χώρες, αλλά Αυξάνονται στις Φτωχότερες

admin

Κορωνοϊός – Η Χλωροκίνη και η Υδροξυχλωροκίνη Προκαλούν Ελπίδα αλλά και Ερωτήματα

admin

Παγκόσμια Πεζοπορία για τα Παιδιά από τους Εργαζόμενους της Roche

Οι Βλαπτικές Συνέπειες της Υποκινητικότητας και πώς να την Αντιμετωπίσουμε

admin

Προχωράει το Σχέδιο Κικίλια για τα ΦΥΚ

admin

Αύξηση του Πληθωρισμού τον Ιανουάριο του 2021

Κορωνοϊός – Αυξημένος ο Κίνδυνος για τους Πλήρως Εμβολιασμένους με Ψυχικές Διαταραχές

8 στους 10 Έλληνες Πληρώνουν από την Τσέπη τους για την Υγεία

admin

Υψηλότερος ο Κίνδυνος Κατά 40% για Σακχαρώδη Διαβήτη 1 Έτος Μετά από COVID-19

1η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS

Εγγραφείτε στο Newsletter