Υγεία & Ομορφιά
Ψυχολογία

Τα Είδη της Ξεκούρασης που θα σας Ανανεώσουν

Η ξεκούραση είναι αναγκαία για κάθε άνθρωπο.

Μπορεί να συγχέετε την ξεκούραση με τον ύπνο, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό.

Ναι μεν ο ύπνος προσφέρει ξεκούραση, αλλά δεν αρκεί για να νιώθετε πάντα φρέσκοι και ανανεωμένοι.

Υπάρχουν διάφορες μορφές ξεκούρασης που απομακρύνουν την εξάντληση και προάγουν τη βαθιά χαλάρωση.

Διαβάστε παρακάτω σε ποια επίπεδα χρειάζεστε ξεκούραση, συμπεριλαμβανομένου του σωματικού.

Μορφές ξεκούρασηςΣωματική ξεκούραση

Η σωματική ξεκούραση συμπεριλαμβάνει τον βραδινό και τον μεσημεριανό ύπνο, ακόμα και την ελαφριά γυμναστική.

Μια συνεδρία γιόγκα, λίγες διατάσεις, διαλογισμός, περπάτημα ή μια συνεδρία μασάζ είναι κάποιοι από τους τρόπους για να χαλαρώσει το σώμα σας και να νιώσετε μεγαλύτερη ευεξία.

Κάντε ένα διάλειμμα από τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας και την έντονη και σκληρή γυμναστική, δοκιμάστε μια από τις παραπάνω εναλλακτικές και το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί.

Ψυχική ξεκούραση

Σωματική και ψυχική ξεκούραση πηγαίνουν πακέτο.

Τα συχνά διαλείμματα από τις υποχρεώσεις σας, η καταγραφή των σκέψεων σε ένα τετράδιο και η ενασχόληση με δραστηριότητες που σας κάνουν χαρούμενους είναι όλα σωτήρια για την ψυχή σας.

Αν επιβραδύνετε για λίγο τις σκέψεις σας θα μπορέσετε να νιώσετε πιο ανάλαφροι και ξεκούραστοι.

Η εκτόνωση των συναισθημάτων σας είτε είναι θετικά είτε αρνητικά, είναι σημαντική για την ψυχική σας υγεία.

Πνευματική ξεκούραση

Η πνευματική ξεκούραση περιλαμβάνει το συναίσθημα της αποδοχής και του σκοπού.

Πρέπει πάντα να βρίσκετε χρόνο για τον εαυτό σας και να εξελίσσεστε όσο μπορείτε.

Η συνεχής εκμάθηση, το μοίρασμα των γνώσεών σας και η προσφορά και αλληλοβοήθεια μπορούν να θεραπεύσουν το πνεύμα σας.

Συναισθηματική ξεκούραση

Τα συναισθήματα θέλουν κάποιες φορές τον χώρο τους για να συνειδητοποιήσετε πώς νιώθετε και τι θέλετε από τη ζωή σας.

Ο στόχος της συναισθηματικής ξεκούρασης δεν είναι να απομονωθείτε, αλλά να δείτε για λίγο τον εαυτό σας από μακριά και να αφουγκραστείτε τα συναισθήματά σας.

Αυτή η διαδικασία θα σας γεμίσει με αυτογνωσία και σιγουριά για τις σχέσεις σας με τους άλλους και με τον ίδιο σας τον εαυτό.

Ξεκούραση των αισθήσεων

Ακόμα και οι αισθήσεις σας χρειάζονται ξεκούραση.

Οι οθόνες των υπολογιστών, η πολλή φασαρία, το έντονο φως, οι εξωτερικοί θόρυβοι σας κουράζουν χωρίς να το καταλαβαίνετε.

Γι’ αυτό περιορίστε την ώρα που περνάτε στο κινητό ή μπροστά στον υπολογιστή και κλείστε τα μάτια σας για λίγα λεπτά μέσα στην ημέρα αφήνοντας τις σκέψεις σας να ταξιδέψουν μακριά.

Σε αυτό μπορούν να σας βοηθήσουν λίγα λεπτά διαλογισμού.

Ξεκούραση δημιουργικότητας

Αν κάνετε κάποιο επάγγελμα που απαιτεί να είστε δημιουργικοί, είναι λογικό να φτάσετε κάποια στιγμή στην εξάντληση.

Πιέζοντας συνεχώς τη δημιουργικότητά σας, θα έχετε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Επομένως ένα διάλειμμα από όλο αυτό θα σας ανανεώσει, θα σας κάνει να έχετε περισσότερη όρεξη για δουλειά και θα σας φέρει έμπνευση.

Ένας άλλος τρόπος για να ξεκουράσετε τη δημιουργικότητά σας είναι να αυξήσετε τις πηγές της έμπνευσής σας.

Δώστε έμφαση στη σχέση σας με τη φύση, επισκεφθείτε νέους τόπους, μουσεία, γκαλερί, γνωρίστε νέα άτομα, διαβάστε βιβλία, δείτε ταινίες και θεατρικά έργα.

Έτσι θα ανανεώσετε τη δημιουργικότητά σας, αλλά και τον ίδιο σας τον εαυτό.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συναισθηματικός Σαδισμός στις Συντροφικές Σχέσεις

yoadmin

Τεχνικές Χαλάρωσης για να Κοιμάστε Ευκολότερα

Editor7 pharma

4 Healthy Tips για την Περίοδο των Εξετάσεων

yoadmin

Πώς να Καταπολεμήσετε το Άγχος πριν από την Επίσκεψη στον Γιατρό

Editor7 pharma

Οι Καλύτεροι Τρόποι για να Αποτοξινώσετε Μυαλό και Σώμα

Bάνα Νικολαίδου

Αυτοεκτίμηση: Πως Νιώθουμε για τον Εαυτό μας;

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ