Υγεία & Ομορφιά
Ενεργοποίηση μεταβολισμού
Αδυνάτισμα

Συμβουλές για να Ενεργοποιήσετε Άμεσα τον Μεταβολισμό σας

Όταν μιλάμε για τον βασικό μεταβολισμό εννοούμε τις θερμίδες που καίει ένας οργανισμός για να πραγματοποιήσει τις βασικές λειτουργίες του.

Αυτές οι λειτουργίες αφορούν την αναπνοή, τη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος, τον καρδιακό ρυθμό και τη λειτουργία των υπόλοιπων οργάνων.

Αυτές οι καύσεις εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως το φύλο, η ηλικία, το βάρος και το ύψος.

Για παράδειγμα οι άντρες έχουν υψηλότερο ρυθμό μεταβολισμού από τις γυναίκες που σημαίνει ότι ακόμα και όταν κάθονται ή κοιμούνται καίνε περισσότερες θερμίδες.

Δείτε μερικούς απλούς τρόπους για να ενεργοποιήσετε εύκολα τον μεταβολισμό σας.

Αρχικά προτιμήστε να καταναλώνετε πρωτεΐνη.

Μικρά ενδιάμεσα γεύματαΌσο πιο άπαχη μυϊκή μάζα έχετε στο σώμα σας τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

Η αντικατάσταση ορισμένων υδατανθράκων με καλά λιπαρά και πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας.

Καλές πηγές πρωτεΐνης αποτελούν η γαλοπούλα, το άπαχο κρέας, το ψάρι, το κοτόπουλο, οι ξηροί καρποί, τα αυγά, τα φασόλια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με λίγα λιπαρά.

Ίσως θεωρείτε ότι με το να μένετε νηστικοί για πολλές ώρες θα εξοικονομείτε θερμίδες και θα αδυνατίσετε αλλά αυτό είναι λάθος.

Όταν καταναλώνετε μεγάλα γεύματα με μεγάλα κενά μεταξύ τους, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται.

Κάνετε λοιπόν πάντα ένα μικρό, ενδιάμεσο γεύμα ή σνακ κάθε 3-4 ώρες ώστε να διατηρείτε τον μεταβολισμό σας δραστήριο και να καίτε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Στη συνέχεια, ένας από τους πιο γνωστούς τρόπους επιτάχυνσης του μεταβολισμού είναι η σωματική άσκηση.

Γυμναστείτε, χτίστε το μυϊκό σας σύστημα και το σώμα σας θα καίει συνεχώς θερμίδες, ακόμα και όταν ξεκουράζεστε.

Ο ρυθμός του μεταβολισμού σας, ενώ θα ξεκουράζεστε, θα είναι πολύ υψηλότερος αν είστε γυμνασμένοι και έχετε φτιάξει μύες.

Για να τα καταφέρετε θα πρέπει να εντάξετε στην άσκησή σας τα προγράμματα με βάρη και αντιστάσεις χωρίς να αμελείτε την αερόβια άσκηση που μπορεί να αυξάνει τον μεταβολισμό σας μετά από κάθε προπόνηση.

Για την επιτάχυνση του μεταβολισμού σας επίσης, μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό.

Το σώμα σας χρειάζεται νερό για την επεξεργασία των θερμίδων.

Ακόμα και μια ελαφριά αφυδάτωση μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας.

Όσον αφορά κάποιες λεπτομέρειες της διατροφής σας, εντάξτε στην καθημερινότητά σας τον καφέ επειδή μπορεί να αυξήσει βραχυπρόθεσμα τον μεταβολικό ρυθμό σας.

Τα ίδια αποτελέσματα έχει και η κατανάλωση 2-4 φλιτζανιών πράσινου τσαγιού που περιέχει καφεΐνη και κατεχίνες.

Επίσης τα πικάντικα τρόφιμα, όπως οι καυτερές πιπεριές και το πιπέρι καγιέν αυξάνουν τον ρυθμό του μεταβολισμού σας.

Αποφύγετε με κάθε τρόπο τη ζάχαρη και ενεργοποιήστε το έντερό σας ιδιαίτερα αν υποφέρετε από δυσκοιλιότητα.

Τέλος, αν θέλετε να κινηθείτε πιο στοχευμένα, ακολουθήστε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής με την καθοδήγηση ενός διαιτολόγου και μην ακολουθείτε δίαιτες χωρίς τη συμβουλή του που πιθανόν να μην ταιριάζουν στον μεταβολισμό σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφικοί Μύθοι που Τελικά Παχαίνουν

Bάνα Νικολαίδου

Λίπος στην Κοιλιά – Τι Μπορείτε να Καταναλώνετε και τι Όχι

Πώς θα Ξέρετε ότι ο Μεταβολισμός σας δε Λειτουργεί Σωστά

Πώς θα Γλιτώσετε Εκατό Θερμίδες την Ημέρα

Bάνα Νικολαίδου

Απώλεια Βάρους – 5 Λάθη στη Δίαιτα

yoadmin

Πώς να Ενεργοποιήσετε τον Μεταβολισμό σας Μετά τα 50

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ