Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Γυμναστική

Πρωινή vs Βραδινή Προπόνηση – Ποια Είναι η Καλύτερη Ώρα για Γυμναστική

Η κάθε μία έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Το πότε θα κάνουμε γυμναστική εξαρτάται από το πρόγραμμά μας, τις υποχρεώσεις μας και από το αν είμαστε πρωινοί ή βραδινοί τύποι.

Καλύτερη ώρα αντικειμενικά δεν υπάρχει, επομένως βλέποντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε περίπτωσης, μπορούμε να επιλέξουμε την κατάλληλη ώρα για εμάς.

Πρωινή προπόνηση

Το πρωί και για λίγη ώρα αφού ξυπνήσουμε, το σώμα και οι μηχανισμοί του βρίσκονται ακόμα σε λειτουργία ύπνου.

Η πρωινή προπόνηση ό,τι κι αν περιλαμβάνει, είναι ένας καλός τρόπος για να ξυπνήσουμε για τα καλά.

Ενεργοποιώντας τον οργανισμό μας νωρίς, παραμένουμε σε εγρήγορση, αν όχι όλη την ημέρα, σίγουρα για πολλές ώρες μετά τη γυμναστική μας.

Επίσης, ξεκινώντας την ημέρα μας με προπόνηση είναι πιθανότερο να μείνουμε πιστοί σε αυτήν και να μην την ακυρώσουμε μέχρι το απόγευμα ή το βράδυ.

Όσοι γυμνάζονται πριν πάνε στη δουλειά τους έχουν να λένε για την ενέργεια και την καλή διάθεση που έχουν, ώστε να φέρουν σε πέρας και τα δυσκολότερα καθήκοντα.

Γίνονται έτσι πιο αποδοτικοί.

Επίσης, η πρωινή γυμναστική ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, ο οργανισμός καίει λίπος από νωρίς το πρωί.

Αν και υπάρχουν διάφορες απόψεις, πολλοί ισχυρίζονται ότι η γυμναστική πριν από το πρωινό γεύμα συμβάλλει στην καύση του λίπους.

Από την άλλη, δεν μπορούν όλοι να ξυπνάνε τόσο νωρίς και πολλοί νιώθουν αδυναμία μόλις ξυπνήσουν, γεγονός που αποκλείει το ενδεχόμενο της πρωινής άσκησης.

Επίσης, πολλές από τις λειτουργίες του οργανισμού δεν είναι τόσο ενεργές, επομένως το σώμα δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε μια προπόνηση, ιδιαίτερα αν αυτή είναι απαιτητική.

Οι αρθρώσεις και οι μύες είναι δύσκαμπτοι το πρωί και το σώμα μουδιασμένο.

Έτσι, αν τελικά επιλέξουμε την πρωινή γυμναστική, η καλή προθέρμανση

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κότσι στο Πόδι και Σωστή Αντιμετώπιση

Οι πιο Ανθυγιεινές Τροφές που Πρέπει να Βγάλετε από τη Διατροφή σας

a.alefragkis

CrossFit – Τι Πρέπει να Γνωρίζετε πριν το Ξεκινήσετε

Bάνα Νικολαίδου

Η Προετοιμασία των Θηλών και η Εμπειρία του Θηλασμού

a.alefragkis

Η Υγεία του Λεμφικού Συστήματος

Bάνα Νικολαίδου

Οι Απαραίτητες Συμβουλές Διατροφικής Υγείας

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ