Υγεία & Ομορφιά
Επαναφορά του δέρματος μετά την εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη Σώμα

Πώς θα Επανέλθει το Δέρμα σας μετά την Εγκυμοσύνη

Αν γεννήσατε πρόσφατα και θέλετε να ξαναβρείτε τη φόρμα σας θα πρέπει να μεριμνήσετε για την απώλεια των κιλών που σας άφησε η εγκυμοσύνη, αλλά και για τη σύσφιξη της επιδερμίδας σας.

Είναι γεγονός ότι η εγκυμοσύνη προκαλεί πολλές αλλαγές στην επιδερμίδα.

Το δέρμα τεντώνει και μετά τον τοκετό παρουσιάζει χαλάρωση.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τη χαλάρωση του δέρματος και να επαναφέρετε την επιδερμίδα σας στην αρχική της κατάσταση.

Πίνετε περισσότερο νερό

Το νερό ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο ελαστικό, ενώ συμβάλλει και στην καύση των θερμίδων.

Μασάζ με ειδικές λοσιόνΌταν δεν είστε ενυδατωμένη η επιδερμίδα γίνεται ξηρή, χάνει την ελαστικότητά της και χαλαρώνει.

Ασκηθείτε

Είναι σημαντικό να ξεκινήσετε κάποιο είδος σωματικής άσκησης μόλις το σώμα σας συνέλθει από τον τοκετό, πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με περπάτημα, γιόγκα ή κολύμπι.

Η αερόβια άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα στο βάρος και στην επιδερμίδα σας, ενώ σμιλεύει τους κοιλιακούς σας και ενισχύει την καύση θερμίδων.

Αν είστε ήδη γυμνασμένη μπορείτε να ξεκινήσετε πάλι τις προπονήσεις σας με βάρη.

Οι αντιστάσεις διεγείρουν τις μυϊκές συσπάσεις και βοηθούν στο χτίσιμο μυϊκής μάζας και δύναμης.

Επίσης βελτιώνουν τη σύνθεση του σώματος, αυξάνοντας τους μύες και μειώνοντας το λίπος σε όλο το σώμα.

Καταναλώνετε πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των μυών, ενώ περιέχει κολλαγόνο που βοηθά στη σύσφιξη του δέρματος.

Η πρόσληψη πρωτεΐνης εξαρτάται από το βάρος και από τη σωματική σας δραστηριότητα.

Καταναλώστε τροφές με βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι επίσης απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου στην επιδερμίδα.

Επίσης είναι αντιοξειδωτική προστατεύοντας το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες.

Ενισχύστε τη διατροφή σας με φρούτα που διαθέτουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης C όπως οι φράουλες, το πεπόνι, το ακτινίδιο και τα εσπεριδοειδή και με πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Μην κάνετε στερητικές δίαιτες

Αν ξεκινήσετε μια στερητική δίαιτα και χάσετε βάρος θα το ξαναπάρετε μόλις τη σταματήσετε.

Είναι καλύτερο λοιπόν για την ελαστικότητα της επιδερμίδας σας να μειώνετε το βάρος σας σταδιακά.

Θηλάστε όσο περισσότερο μπορείτε

Ο θηλασμός είναι πολύ σημαντικός και για σας εκτός από το μωρό σας.

Όταν θηλάζετε, βοηθάτε τον οργανισμό σας να χάσει το επιπλέον λίπος.

Κάνετε συχνά απολέπιση

Ένας άλλος καλός τρόπος για να σφίξει η επιδερμίδα σας μετά την εγκυμοσύνη είναι να κάνετε συχνά απολέπιση στο σώμα σας όταν κάνετε ντους.

Η απολέπιση βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος βελτιώνοντας τη ροή του και δημιουργώντας ένα υγιές και πιο ελαστικό δέρμα.

Κάντε μασάζ με αιθέρια έλαια και ειδικές λοσιόν

Υπάρχουν πολλές λοσιόν με κολλαγόνο και βιταμίνες Α, C, Ε και Κ.

Εφαρμόστε μια τέτοια στο χαλαρό δέρμα σας για να ενισχύσετε τη σύσφιξη της επιδερμίδας σας μετά την εγκυμοσύνη.

Επίσης, μπορείτε να κάνετε μασάζ με έλαια δύο φορές την ημέρα για να βελτιώσετε τη ροή του αίματος.

Αναζητήστε όσα προϊόντα διαθέτουν κολλαγόνο, αλόη, βιταμίνη Α ή Ε.

Επενδύστε σε φόρμουλες για τον συγκεκριμένο σκοπό

Υπάρχουν στην αγορά πολλά προϊόντα που ενισχύουν τη σύσφιξη της επιδερμίδας και αυξάνουν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, αρκεί να μην περιέχουν καφεΐνη και parabens επειδή θηλάζετε.

Συστατικά όπως το κολλαγόνο, η βιταμίνη C και τα ρετινοειδή βοηθούν την επιδερμίδα να ανακτήσει τη δομή, τη συνοχή και την ελαστικότητά της.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς θα Αποκτήσετε Επίπεδη Κοιλιά μετά την Εγκυμοσύνη

Bάνα Νικολαίδου

Περιγεννητικό Πένθος

yoadmin

Κυτταρίτιδα και ο Ρόλος της Διατροφής – Video

Η Υπέρταση στην Κύηση

yoadmin

Περιποίηση των Άκρων για… Άκρα Υγεία!

yoadmin

Δυσπεψία στην Εγκυμοσύνη και Αντιμετώπιση

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ