Υγεία & Ομορφιά
Επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη
Μητρότητα Σώμα

Πώς θα Αποκτήσετε Επίπεδη Κοιλιά μετά την Εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη μπορεί να υπήρξε μια ευχάριστη περίοδος στη ζωή σας, τώρα όμως που έχετε στην αγκαλιά σας το μωράκι σας αγωνιάτε για το πώς θα επαναφέρετε το σώμα σας και κυρίως την κοιλιά σας στην αρχική κατάσταση.

Η σωστή διατροφή, η τακτική άσκηση και ο θηλασμός θα σας βοηθήσουν να επιστρέψετε στα προ εγκυμοσύνης κιλά σας, όμως αναρωτιέστε τι θα γίνει με την κοιλιά σας που σίγουρα υπέστη όλο το βάρος αυτής της ευχάριστης αναμονής.

Συγκεντρώστε τα δεδομένα σας

Πριν ξεκινήσετε τις προσπάθειες να επαναφέρετε την κοιλιά σας στην προ εγκυμοσύνης εκδοχή της, σκεφτείτε πρώτα πόσο εφικτό είναι αυτό.

Μητρότητα και απώλεια κιλών εγκυμοσύνηςΣκεφτείτε πώς ήταν η κοιλιά σας πριν μείνετε έγκυος, ποιος είναι ο σωματότυπος και η κληρονομική σας προδιάθεση, τα κιλά που πήρατε στην εγκυμοσύνη και πόσο συχνά γυμναζόσασταν ενώ ήσασταν έγκυος.

Απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα θα μπορέσετε να δείτε καθαρά το “πριν” και το “μετά”, ώστε να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους.

Κρατήστε θετική στάση

Μπορεί να σας φαίνεται ακατόρθωτο να προσπαθήσετε για μια επίπεδη, σφιχτή κοιλιά, αλλά δεν είναι.

Η υπομονή και η ηρεμία είναι σημαντικές για να ξαναδείτε τη σιλουέτα σας σμιλεμένη όπως πρώτα.

Μόνο με ψυχραιμία και ηρεμία θα μπορέσετε να διατηρήσετε την αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρετε.
Αυτό το συναίσθημα θα σας γεμίσει με την ενέργεια που χρειάζεστε για τις προπονήσεις που θα ακολουθήσουν.

Επίσης, να κοιμάστε και να ξεκουράζεστε όποτε έχετε την ευκαιρία, μιας και ο νέος σας ρόλος δεν σας αφήνει πολλά περιθώρια ξεκούρασης.

Αν κοιμάστε λιγότερες από πέντε ώρες κάθε βράδυ, έχετε λιγότερες πιθανότητες να χάσετε το βάρος που πήρατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ενώ μπορεί να παίρνετε και πιο εύκολα βάρος και σίγουρα δεν το θέλετε αυτό.

Μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλες γυναίκες

Μπορεί να γνωρίζετε γυναίκες που επανήλθαν πολύ γρήγορα στα κιλά και στη σιλουέτα που είχαν πριν την εγκυμοσύνη, αλλά μη συγκρίνετε τον εαυτό σας μαζί τους.

Κυρίως μη νιώθετε πως εσείς αποτύχατε επειδή η δική σας προσπάθεια απαιτεί περισσότερο χρόνο.

Κάθε γυναίκα έχει τον δικό της σωματότυπο και τους δικούς της χρόνους επαναφοράς στην ιδανική σιλουέτα.

Μην πιέζετε το σώμα σας

Επί εννέα μήνες η κοιλιά σας φούσκωνε μέρα με τη μέρα ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνατε.

Μην περιμένετε λοιπόν να ξεφουσκώσει μέσα σε μια μέρα ή σε λίγες εβδομάδες.

Κάντε υπομονή, φροντίστε το σώμα σας με σωστή διατροφή και άσκηση, εφαρμόζετε δυο φορές την ημέρα μια κρέμα σύσφιξης για μετά τον τοκετό και σταδιακά θα δείτε την κοιλιά σας να επανέρχεται και τη χαλάρωση να υποχωρεί.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να Επιλέξετε το Σωστό Αποσμητικό για Εσάς

d.tsagkrinos

Συμβουλές για Απαλό Δέρμα

Bάνα Νικολαίδου

Συμβουλές για Όμορφα Πέλματα Γεμάτα Υγεία

Το Τέλειο Μαύρισμα και πώς να το Αποκτήσετε

d.tsagkrinos

Η Ξηρότητα του Δέρματος και πώς να την Αποφύγετε

yoadmin

Καισαρική Τομή: Ποιοι Είναι οι Κίνδυνοι για το Παιδί;

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ