Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Γυμναστική Δίαιτα Διατροφή Φυσική Κατάσταση

Πώς να Χάσετε Λίπος στους Μηρούς

Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να σας υποσχεθεί πως υπάρχουν τρόφιμα που θα κάψουν το λίπος στους μηρούς.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν.

Ωστόσο, μια υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση βοηθούν στην απώλεια λίπους από την περιοχή αυτή.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν…

Πολύτιμες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι ένας από τους τομείς της διατροφής των ανθρώπων που επιδέχεται βελτίωση.

Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταναλώνουν αρκετές και είναι πραγματικά απαραίτητες για την ευζωία μας.

Μεταξύ άλλων, οι φυτικές ίνες βοηθούν στην πέψη και στην κινητικότητα του εντέρου.

Επομένως, σε μια διατροφή φτωχή σε φυτικές ίνες, οι ουσίες που καταναλώνονται και δεν είναι θρεπτικές για το σώμα, συσσωρεύονται με τη μορφή συσσωματωμάτων λιπώδους ιστού στους μηρούς και σε άλλα μέρη του σώματος.

Γι’ αυτό και η κατανάλωση φυτικών ινών αποτελεί έναν από τους βασικούς συμμάχους στην καταπολέμηση της συσσώρευσης του λίπους.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί.

Ποιοτική πρωτεΐνη για κορεσμό

Όταν τρώτε περισσότερες θερμίδες από ό,τι χρειαζόμαστε σε μια μέρα, σίγουρα θα υπάρχει αποθήκευση ενέργειας στο σώμα, τις περισσότερες φορές με τη μορφή λίπους.

Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αποφύγουμε και ειδικά στους μηρούς μας.

Πρέπει λοιπόν να προσέξουμε να είμαστε σε ενεργειακή ισορροπία, δηλαδή να καταναλώνουμε τον αριθμό των θερμίδων που επαρκούν για τη σωστή λειτουργία του σώματός μας και να κόψουμε τις περιττές θερμίδες.

Η κατανάλωση ποιοτικών πρωτεϊνών παίζει τον ρόλο του κορεσμού, δίνοντάς μας μια αίσθηση πληρότητας μετά το γεύμα και επιτρέποντάς μας να αντέξουμε μέχρι το επόμενο γεύμα χωρίς να πεινάσουμε.

Είναι λοιπόν σημαντικό, να διασφαλίσουμε ότι έχουμε πρωτεΐνη σε όλα τα γεύματά μας.

Τα άπαχα κρέατα (πουλερικά), τα ψάρια, τα αυγά και τα όσπρια είναι πρωταρχικά παραδείγματα ποιοτικής πρωτεΐνης.

Νερό: Ένας υπέροχος σύμμαχος

Η ενυδάτωση είναι ένας βασικός κανόνας για καλή υγεία.

Συνιστάται να καταναλώνουμε τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερού την ημέρα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας σε νερό.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύθοι Γύρω από τη Διατροφή

a.alefragkis

Σύνδρομο Morton’s – Μια Αυστηρά Γυναικεία Υπόθεση

Editor7 pharma

Όλα όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για τις Διατροφικές Διαταραχές

yoadmin

5 Καλοί Λόγοι για να Ξεκινήσετε Πιλάτες

a.alefragkis

Συμβουλές για Ισορροπημένη Διατροφή για Όσους Τρώνε Συχνά Έξω

a.alefragkis

Δείκτης Μάζας Σώματος, Βάρος και Φυσική Κατάσταση

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ