Υγεία & Ομορφιά
Καταπολέμηση άγχους
Κατάθλιψη-Άγχος-Στρες

Πώς να Καταπολεμήσετε το Καθημερινό Άγχος

Μπορεί να έχετε κατανοήσει ότι ζείτε μέσα σε ένα συνεχές άγχος, αλλά αυτό που δεν έχετε αντιληφθεί να είναι ότι έτσι βάζετε σε κίνδυνο τη συνολική υγεία του οργανισμού σας.

Δείτε εδώ μερικούς τρόπους για να νιώσετε ξανά πιο ήρεμοι χωρίς να πανικοβάλλεστε με το παραμικρό.

Εντοπίστε την πηγή του άγχους σας

Μπορεί να είναι ο όγκος της δουλειάς σας, η προσωπική σας ζωή, ένα οικογενειακό ζήτημα, οι κοινωνικές σας σχέσεις ή μπορεί απλώς το άγχος σας να πηγάζει από τον χαρακτήρα σας, με αποτέλεσμα να νιώθετε αγχωμένοι ακόμα κι όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος.

Αν δεν ασχοληθείτε με το να βρείτε την αιτία του άγχους σας, δεν θα μπορέσετε να το ελέγξετε ούτε να το αντιμετωπίσετε.

Σωματική άσκηση και γέλιοΕφαρμόστε τεχνικές χαλάρωσης

Πολλές είναι πλέον οι τεχνικές χαλάρωσης, καθώς οι άνθρωποι ψάχνουν συνεχώς τρόπους να αποφορτιστούν από την απαιτητική καθημερινότητα.

Μια τεχνική χαλάρωσης είναι και ο διαλογισμός που σας βοηθά να συγκεντρωθείτε και να χαλαρώσετε.

Επίσης η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε καλύτερα το σώμα σας και να ρυθμίσετε την αναπνοή σας.

Κατά τα άλλα μπορείτε να βρείτε μόνοι σας τη δική σας τεχνική χαλάρωσης που θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα η βόλτα και το παιχνίδι με το κατοικίδιό σας.

Ξεκινήστε γυμναστική

Η σωματική άσκηση αποτελεί έναν από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να καταπολεμήσετε το άγχος.

Αν και η γυμναστική στην ουσία στρεσάρει το σώμα σας, μπορεί να σας ηρεμήσει σε ψυχολογικό επίπεδο.

Με τη γυμναστική μειώνεται η κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους, και απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι οποίες λειτουργούν σαν φυσικά παυσίπονα.

Επίσης η τακτική γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο σας, ο οποίος συχνά διαταράσσεται λόγω άγχους.

Μειώστε την κατανάλωση καφεΐνης

Η καφεΐνη είναι ιδιαίτερα διεγερτική.

Βέβαια, η επίδραση της καφεΐνης διαφέρει από άτομο σε άτομο.

Κάποιος μπορεί να πιει τρεις καφέδες και να είναι χαλαρός, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να πιει έναν και του προκαλέσει υπερένταση.

Αν αντιληφθείτε ότι η ποσότητα της καφεΐνης που καταναλώνετε καθημερινά σας κάνει περισσότερο κακό, τότε καλό είναι να μειώσετε την ποσότητα.

Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική

Είναι γεγονός ότι η μουσική ηρεμεί το μυαλό και το σώμα και ανακουφίζει από τα έντονα αρνητικά συναισθήματα.

Αν έχετε πολύ άγχος, βάλτε τη μουσική στην καθημερινότητά σας.

Δεν έχει σημασία ποιο είδος μουσικής θα επιλέξετε, αρκεί να είναι κάτι που απολαμβάνετε και σας κάνει να νιώθετε όμορφα.

Βάλτε το γέλιο στη ζωή σας

Όταν είστε αγχωμένοι δύσκολα μπορείτε να γελάσετε.

Όμως το γέλιο μειώνει την εκδήλωση του άγχους και καταλαγιάζει την έντασή του χαλαρώνοντας τους μύες.

Βάλτε το χιούμορ στη ζωή σας, επικοινωνήστε με τους φίλους που σας κάνουν να νιώθετε καλά, παρακολουθήστε κάτι κωμικό στην τηλεόραση και γενικά επιδιώξτε να γελάτε περισσότερο μέσα στη μέρα σας.

Μάθετε να λέτε “όχι”

Ένας τρόπος για να μειώσετε το υπερβολικό άγχος είναι να λέτε πιο συχνά “όχι”.

Αυτό μπορεί να σας σώσει, ειδικά αν είστε άνθρωποι που αναλαμβάνετε πολλά, ακόμα και υποχρεώσεις που δεν θα έπρεπε να σας αφορούν.

Αρχίστε να ζυγίζετε καλύτερα τι έχει σημασία και τι όχι και γίνετε πιο επιλεκτικοί.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατάθλιψη – Καθημερινές Συμπεριφορές που την Καμουφλάρουν

d.tsagkrinos

Ο Κορωνοϊός Μόλυνε και τα Όνειρα των Ανθρώπων

Σεξυπνία – Μια Περίεργη Σεξουαλική Διαταραχή

Bάνα Νικολαίδου

Πότε η Μοναξιά Μπορεί να Γίνει Επικίνδυνη για την Υγεία

d.tsagkrinos

Τα Σημάδια που Φανερώνουν ότι Πρέπει να Επισκεφτείτε έναν Ψυχολόγο

Σεξουαλική Ζωή και Άγχος

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ