Υγεία & Ομορφιά
Image default
Εξαρτήσεις

Ποιες Παρενέργειες θα Παρατηρήσετε εάν Κόψετε Εντελώς τον Καφέ

Όλοι έχουμε διαβάσει τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει ο καφές στην υγεία μας.

Ωστόσο, η κατανάλωσή του είναι καλό να γίνεται με μέτρο, καθώς μπορεί να επιδράσει αρνητικά στο νευρικό μας σύστημα.

Καθώς πρόκειται για μία αρκετά εθιστική ουσία, εάν κανείς κόψει εντελώς τον καφέ θα παρατηρήσει παρενέργειες στο σώμα του.

Οι πιο συνηθισμένες είναι:

Θα αισθάνεστε άσχημα στην αρχή

Η παρέλευση πολλών ωρών χωρίς καφεΐνη μπορεί να σας προκαλέσει κόπωση, πονοκεφάλους και εναλλαγές της διάθεσης.

Όλοι έχουμε διαβάσει τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει ο καφές στην υγεία μας.

Πριν υλοποιήσετε την απόφασή σας, είναι χρήσιμο να ενημερώσετε συγγενείς και φίλους, ώστε να είναι προετοιμασμένοι για το τελευταίο.

Ειδικά αν πίνετε 3 έως 4 φλιτζάνια καφέ ή 6 φλιτζάνια τσάι καθημερινά, μπορεί να νιώσετε αισθήματα απογοήτευσης και ματαίωσης.

Τα συμπτώματα αυτά διαρκούν συνήθως 7-10 ημέρες.

Για να τα μετριάσετε, μην κόψετε απότομα τον καφέ.

Μπορείτε κάθε 2-3 ημέρες να παίρνετε μια δόση καφεΐνης μέχρι να την κόψετε τελείως.

Θα χάσετε βάρος

Πολλοί άνθρωποι αγνοούν πόσες θερμίδες έχει ο καφές ή τα καφεϊνούχα αναψυκτικά που καταναλώνουν.

Ειδικά κάποια ροφήματα με καφέ έχουν τόση ζάχαρη και κρέμα, που είναι θερμιδικές βόμβες.

Κόβοντας ένα ρόφημα με καφέ που έχει τουλάχιστον 200 θερμίδες, βοηθάτε το σώμα σας να αδυνατίσει.

Ίσως πάρετε βάρος

Η καφεΐνη είναι ένα ισχυρό κατασταλτικό της όρεξης, γι’ αυτό και πολλοί άνθρωποι που κόβουν τον καφέ αισθάνονται ότι διαρκώς πεινάνε.

Σύμφωνα με έρευνες, η καφεΐνη μπορεί να επιταχύνει τον μεταβολισμό.

Ο σκέτος καφές έχει αρνητικές θερμίδες, που σημαίνει ότι προκαλεί την καύση περισσότερων θερμίδων από αυτές που δίνει, βοηθώντας στην απώλεια βάρους.

Η καφεΐνη είναι ένα ισχυρό κατασταλτικό της όρεξης, γι’ αυτό και πολλοί άνθρωποι που κόβουν τον καφέ αισθάνονται ότι διαρκώς πεινάνε.

Θα κοιμάστε περισσότερο

Θα έχετε όμως και περισσότερη ενέργεια.

Η κατανάλωση καφεΐνης ακόμη και 6 ώρες πριν κοιμηθείτε, μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας.

Το αποτέλεσμα είναι να ξυπνάτε κουρασμένοι και να αποζητάτε περισσότερη καφεΐνη, τροφοδοτώντας ένα φαύλο κύκλο.

Αυτός είναι ο λόγος που οι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν καφεΐνη κοιμούνται καλύτερα σε σχέση με όσους πίνουν έστω και ένα μικρό καφέ.

Μπορεί στην αρχή να νιώθετε κουρασμένοι και χωρίς ενέργεια, αλλά σταδιακά το σώμα θα προσαρμόζεται στον νέο τρόπο ζωής και θα ανακτήσετε τη χαμένη ενέργεια και ακόμη περισσότερη.

Θα νιώθετε πιο ήρεμοι

Η καφεΐνη είναι διεγερτική ουσία και επιδρά στο νευρικό σύστημα μέσω της απελευθέρωσης αδρεναλίνης.

Επιπλέον έχει αγγειοσυσταλτική δράση, προκαλεί στένωση των αιμοφόρων αγγείων και αυξάνει την αρτηριακή πίεση.

Απαλλαγείτε από την καφεΐνη, και θα αισθάνεστε λιγότερο άγχος και στρες.

Θα σταματήσουν οι επείγουσες επισκέψεις στην τουαλέτα

Η καφεΐνη προκαλεί άμεση αντίδραση στους μύες του παχέος εντέρου και κινητικότητα του πεπτικού. Αποκλείοντάς την από την καθημερινότητά σας, θα σταματήσουν και οι αιφνίδιες επισκέψεις στην τουαλέτα.

Θα χάσετε τα οφέλη των αντιοξειδωτικών

Ο καφές είναι βασική πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία έρευνες συνδέουν με χαμηλότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού και θάνατο από καρδιακή νόσο.

Το ίδιο ισχύει και για το τσάι.

Αν αποφασίστε λοιπόν να κόψετε καφέ και τσάι, αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύθοι για το Αλκοόλ που Καταρρίπτονται

Bάνα Νικολαίδου

Μήπως Όλοι Είναι Εθισμένοι σε Όλα;

yoadmin

Η Διακοπή του Καπνίσματος Βελτιώνει τη Διάθεσή σας

Σύνδρομο Στέρησης Νικοτίνης – Ποια Συμπτώματα Έχει και πώς Μπορούμε να το Αντιμετωπίσουμε

a.alefragkis

Οι Παρενέργειες των Νοθευμένων Ποτών

Editor7 pharma

Μήπως Είσαι Εθισμένος και δεν το Γνωρίζεις;

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ