Υγεία & Ομορφιά
Image default
Επικαιρότητα

Παραπλανητικές Διαφημίσεις μέσω Διαδικτύου

Αύξηση καταγράφουν οι καταγγελίες καταναλωτών, που πέφτουν θύματα παραπλανητικών διαφημίσεων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με έρευνα του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή, που διενεργήθηκε σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές, τα τελευταία τρία χρόνια επιβαρύνθηκαν, κατά μέσο όρο, με €116 ετησίως, επειδή δεν άσκησαν τα δικαιώματά τους.

Παραπλανητικές Διαφημίσεις μέσω Διαδικτύου

Οι παγίδες που δελεάζουν τους καταναλωτές με προσφορές ή δωρεάν δοκιμές προϊόντων ή υπηρεσιών, συχνά έχουν ως αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι καταναλωτές για ανεπιθύμητα αγαθά ή να εγγράφονται συνδρομητές σε υπηρεσίες που δεν ζήτησαν.

Οι πιο συχνοί τρόποι παραπλάνησης είναι η δωρεάν συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό με σημαντικής αξίας έπαθλο ή ένα διαδικτυακό τεστ νοημοσύνης ή η δωρεάν δοκιμή ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ή υποβολή αίτησης για δωρεάν δείγματα καλλυντικών.

Συνήθως, ζητείται από τον καταναλωτή να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του ή /και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, προκειμένου να επωφεληθεί από την προσφορά ή να ολοκληρωθεί η συμμετοχή του στο διαγωνισμό ή για να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ.

Ο καταναλωτής παγιδεύεται, μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά, σε επαναλαμβανόμενες μηνιαίες πληρωμές συνδρομής, συνήθως για όχι υψηλά ποσά, με δέλεαρ κάποια δωρεάν ή χαμηλού κόστους αρχική παροχή.

www.y-o.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

6 Συστατικά που μας Δυναμώνουν!

yoadmin

Συνέντευξη Προέδρου των Ραδιοταξί Kosmos για τη ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορά Ατόμων με Προβλήματα Υγείας στα Κέντρα Εμβολιασμού Αττικής

Σε Ετοιμότητα το Υπουργείο Υγείας για το Ενδεχόμενο Τρίτο Κύμα Κορωνοϊού και Προβληματισμός για την Αττική και τις Νέες Μεταλλάξεις

Έντονο Αίσθημα Μοναξιάς Βιώνουν οι Νεαροί Ενήλικες

Πώς οι Τσίχλες Προλαμβάνουν την Εμφάνιση Τερηδόνας

yoadmin

Η Χρήση της Μάσκας δεν Έχει Αρνητικές Επιπτώσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ