Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Οι Λόγοι που δε Χάνετε το Κοιλιακό Λίπος ενώ Γυμνάζεστε

Το πρόβλημα με το κοιλιακό λίπος είναι ότι συσσωρεύεται εύκολα αλλά καίγεται δύσκολα.

Ακόμα και οι πιο προνομιούχες γυναίκες όσον αφορά την κατανομή του λίπους στο σώμα τους δεν αποκλείεται να περάσουν κάποια φάση στη ζωή τους που να προσπαθούν να απαλλαχθούν από το λίπος στην κοιλιά τους.

Είναι αλήθεια πως για μια άψογη κοιλιά χρειάζονται θυσίες και πειθαρχία όσον αφορά τη διατροφή και την άσκηση.

Μπορεί κι εσείς να έχετε περάσει ώρες ολόκληρες κάνοντας ατέλειωτα ροκανίσματα, να πηγαίνετε για τρέξιμο καθημερινά, να κάνετε γιόγκα και πιλάτες που σφίγγουν τη συγκεκριμένη περιοχή, κι όμως το αντιαισθητικό λίπος να παραμένει ανυποχώρητο.

Δείτε γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό, παρόλο που εσείς είστε συνεπείς με τη διατροφή και την άσκησή σας.

Είστε αγχωμένες

Μπορεί να έχετε άγχος και να νομίζετε ότι έτσι θα αδυνατίσετε κιόλας, ειδικά αν ξεχνάτε και να φάτε, αλλά η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική.

Το αυξημένο άγχος δεν αδυνατίζει και γενικά δεν κάνει καλό.

Το άγχος επηρεάζει αρνητικά τα επινεφρίδια, τα οποία εκκρίνουν εκείνες τις ορμόνες που κάνουν το σώμα πιο ευαίσθητο και επιτρέπουν την αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά.

Επίσης όταν δεν τρώτε επειδή δεν προλαβαίνετε ή αν τρώτε αλλά λίγο, δε σημαίνει ότι θα χάσετε πόντους πρώτα από την κοιλιά.

Ανάλογα με τον σωματότυπό σας ξεκινάτε να χάνετε από κάποια συγκεκριμένα σημεία και δυστυχώς η κοιλιά είναι πάντα από τα τελευταία αν όχι το τελευταίο σημείο από όπου φεύγει το λίπος.

Ασκήσεις κοιλιακώνΚάνετε άπειρους κοιλιακούς

Οι πολλοί κοιλιακοί θα δυναμώσουν τον κορμό σας, αλλά δεν θα κάψουν το λίπος.
Οι ασκήσεις των κοιλιακών δε μειώνουν τις θερμίδες.

Το λίπος στην κοιλιά για να φύγει θέλει κίνηση, αύξηση των παλμών και όχι στατικές ασκήσεις.

Θα πρέπει δηλαδή να ξεκινήσετε αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με κλασικές ασκήσεις ενδυνάμωσης για να σφίξετε όλο το σώμα σας, όπως οι προβολές, τα βαθιά καθίσματα και τα push ups.

Τρώτε συχνά επεξεργασμένες τροφές

Αν καταναλώνετε έτοιμα συσκευασμένα γεύματα, επεξεργασμένα δημητριακά, πολλά αρτοποιήματα, πατατάκια, αναψυκτικά και γλυκά, αποκλείεται να δείτε αποτελέσματα ως προς τη μείωση του λίπους στην κοιλιά σας.

Δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη

Μια διατροφή υψηλή σε άπαχη πρωτεΐνη διπλασιάζει την απώλεια λίπους από την κοιλιά.

Βάλτε λοιπόν περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σας, όπως ψητό άπαχο κοτόπουλο ή γαλοπούλα, ανάλατους ξηρούς καρπούς, ψάρια και άπαχα τυριά.

Μπερδεύετε το λίπος με το φούσκωμα

Μπορεί τελικά αυτό που νομίζετε εσείς για λίπος να είναι ένα χρόνιο, σχεδόν μόνιμο φούσκωμα, το οποίο έρχεται και φεύγει, ειδικά στις γυναίκες.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει λόγω περιόδου, ωορρηξίας, εξαιτίας του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου, ενός φαγητού που προκαλεί πρήξιμο, μιας δυσανεξίας στη λακτόζη, αλλά μπορεί να οφείλεται και σε διάφορες παθήσεις που σχετίζονται με το πεπτικό σύστημα, όπως η κοιλιοκάκη και άλλες.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να παρατηρείτε το σώμα σας και το πώς αυτό αντιδρά, να βρείτε τι φταίει και να μην πανικοβάλλεστε αν τη μία μέρα βλέπετε ότι είστε πιο φουσκωμένες από την προηγούμενη.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απώλεια Βάρους – 5 Λάθη στη Δίαιτα

yoadmin

Διατροφή Αρνητικών Θερμίδων

Bάνα Νικολαίδου

Ομάδα Αίματος και Διατροφή – Οι Τροφές που Μπορείτε να Τρώτε για να Χάσετε Βάρος

Αυτά Είναι τα Βήματα για να Έχετε την Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές σας

d.tsagkrinos

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ