Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα Διατροφή

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Το κοιλιακό λίπος είναι πολύ ενοχλητικό και μπορεί να χαλάσει την εικόνα ακόμα κι ενός κατά τα άλλα λεπτού σώματος.

Είναι από τα λίπη που δεν καίγονται εύκολα, ακόμα κι αν ακολουθεί κανείς ισορροπημένη διατροφή και άσκηση.

Ο λόγος που δε χάνετε εύκολα το λίπος από την κοιλιά μπορεί να είναι η κληρονομικότητα, αλλά και επειδή δε γνωρίζετε πώς να τρώτε σωστά.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι υπέρβαροι άνθρωποι παγκοσμίως προσεγγίζουν τα δύο δισεκατομμύρια.

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το λίπος της κοιλιάς βρίσκεται σε συνάρτηση με την πιθανότητα εμφάνισης άλλων παθήσεων.

Μάλιστα, το υπερβολικό κοιλιακό λίπος συνδέεται και με τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και στεφανιαίας νόσου.

Το περιττό κοιλιακό λίπος μπορεί να προκαλέσει βλάβες στον προστάτη και σχετίζεται άμεσα και με τη στυτική δυσλειτουργία.

Υπάρχουν όμως ορισμένες τροφές που ευνοούν την καύση του επίμονου λίπους στην κοιλιά.

Σολομός

Ο σολομός συνιστάται για την καύση του κοιλιακού λίπους λόγω της περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας.

Επίσης, είναι μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης D.

Σύμφωνα με έρευνες, τα παχύσαρκα άτομα έχουν συνήθως ανεπάρκεια σε αυτήν τη βιταμίνη.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ελαφρύ, έχει πολλές βιταμίνες και είναι πλούσιο σε ασβέστιο, το μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι συστήνεται σε πολλές δίαιτες που έχουν στόχο την απώλεια βάρους.

Το φυσικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε προβιοτικά προάγοντας την υγεία του εντέρου.

Όταν η μικροβιακή χλωρίδα είναι ισορροπημένη, τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να χάσετε το λίπος από την κοιλιά.

Προσθέτοντας κάποιο φρούτο με διουρητικές ιδιότητες στο γιαούρτι σας τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα.

Καρύδια

Η μέτρια κατανάλωση καρυδιών βοηθά στην καύση του κοιλιακού λίπους, αν και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα.

Αν και πολλοί αποφεύγουν τις μπανάνες επειδή έχουν πολλές θερμίδες και υδατάνθρακες, είναι το καλύτερο φρούτο αν θέλετε να κάψετε το λίπος στην κοιλιά.

Η κατανάλωσή τους διεγείρει τη σεροτονίνη, την ορμόνη που βελτιώνει τη διάθεση και προκαλεί κορεσμό.

Μπανάνα

Αν και πολλοί αποφεύγουν τις μπανάνες επειδή έχουν πολλές θερμίδες και υδατάνθρακες, είναι το καλύτερο φρούτο αν θέλετε να κάψετε το λίπος στην κοιλιά.

Αυτό συμβαίνει εξαιτίας της περιεκτικότητάς τους σε κάλιο, το οποίο εξουδετερώνει τα υγρά.

Καρπούζι

Άλλο ένα φρούτο πλούσιο σε κάλιο.

Το καρπούζι δε μειώνει μόνο το λίπος αλλά και τη χοληστερίνη.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα σε κακάο πάνω από 60% είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής στην κοιλιά, ενώ μειώνει τη λιγούρα για γλυκά.

Εκτός από την αύξηση της πρόσληψης αυτών των τροφών όμως, θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση των τρανς λιπαρών και της επεξεργασμένης ζάχαρης.

Η σωματική δραστηριότητα με έμφαση στην αερόβια άσκηση, αλλά και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης για τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα δρουν συνεργατικά στην καύση του κοιλιακού λίπους, αλλά και του συνολικού σωματικού λίπους.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλες οι Ερωτήσεις που θα Κάνατε σε Έναν Διατροφολόγο

Bάνα Νικολαίδου

Αυτές Είναι οι 5 Τροφές που Επιβραδύνουν το Αδυνάτισμα

d.tsagkrinos

Πώς θα Αποτοξινωθούμε πριν από τις Γιορτές των Χριστουγέννων

d.tsagkrinos

Ο Καρκίνος και οι Επικίνδυνες Τροφές

yoadmin

Μυστικά για Απώλεια Βάρους από τους Διατροφολόγους

Bάνα Νικολαίδου

Πνευματική Συγκέντρωση – Οι Τροφές για να την Ενισχύσετε

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ