Υγεία & Ομορφιά
Image default
Καλοκαίρι

Οι Καλοκαιρινές Συνήθειες που Κάνουν Καλό στην Καρδιά

Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη περίοδος μικρών και μεγάλων.

Λίγο η ζέστη και η θάλασσα, λίγο το ότι είναι συνδεδεμένο στο μυαλό μας με τις διακοπές και την ξεκούραση, έχουμε την τάση να προετοιμαζόμαστε και να ανυπομονούμε ολόκληρη τη χρονιά για τον ερχομό του.

Τώρα έχουμε έναν ακόμη λόγο να χαιρόμαστε που το καλοκαίρι έφτασε γιατί όπως φαίνεται κάνει καλό και στην υγεία μας.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν μερικές καλοκαιρινές συνήθειες που οι περισσότεροι υιοθετούμε κατά λάθος και δρουν ευεργετικά για την καρδιά μας.

Ποιες είναι αυτές;

Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη περίοδος μικρών και μεγάλων.

Κολύμβηση και παιχνίδι στην παραλία

Η κολύμβηση, τα θαλάσσια σπορ, οι ρακέτες, το περπάτημα στην άμμο, αποτελούν μορφές μέτριας έντασης άσκησης που περιορίζουν το οξειδωτικό στρες και τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό.

Φροντίστε κάθε μέρα να κάνετε  λίγο πιο έντονη τη δραστηριότητά σας για 15-30 λεπτά.

Κολυμπήστε πιο έντονα, περπατήστε με γρήγορο ρυθμό στην άμμο, παίξτε μπάλα ή ρακέτες στο νερό και η λειτουργία της καρδιάς σας θα βελτιωθεί σημαντικά.

Κατανάλωση περισσότερων ψαριών

Το ψαράκι στην ταβέρνα πλάι στη θάλασσα είναι συνδεδεμένο με το ελληνικό καλοκαίρι όμως την ίδια στιγμή ωφελεί και την καρδιά μας!

Τα ψάρια περιέχουν πολλά Ω3 λιπαρά που συμβάλουν στον έλεγχο της χοληστερίνης.

Συνολικά, μια υγιεινή και ελαφριά διατροφή πλούσια σε ψάρι και θαλασσινά ταιριάζει με την καλοκαιρινή διάθεση και ταυτόχρονα συμβάλει στην καλή υγεία της καρδιάς.

Προτιμήστε τα ψητά, αποφύγετε τα τηγανητά για ακόμη μεγαλύτερο όφελος.

Η έκθεση στον ήλιο είναι απαραίτητη για τη δημιουργία βιταμίνης D, η έλλειψη της οποίας προκαλεί στην καρδιά τις ίδιες επιπτώσεις με την υψηλή χοληστερίνη, και συνδέεται με την υπέρταση.

Καλοκαιρινά φρούτα

Το καλοκαίρι μας φέρνει νοστιμότατα φρούτα για όλα τα γούστα, όπως τα κεράσια, τα ροδάκινα και τα βερύκοκα, το πεπόνι και το καρπούζι, κι αργότερα τα σταφύλια.

Είναι τα καλοκαιρινά superfoods που προσφέρουν βιταμίνη Α και C, κάλιο και χολίνη, ουσίες που μειώνουν τη φλεγμονή, έχουν αντιοξειδωτική δράση και περιορίζουν την υπέρταση.

Παράλληλα, καθώς είναι φρούτα πλούσια σε νερό, ενυδατώνουν τον οργανισμό.

Έκθεση στον ήλιο

Η έκθεση στον ήλιο είναι απαραίτητη για τη δημιουργία βιταμίνης D, η έλλειψη της οποίας προκαλεί στην καρδιά τις ίδιες επιπτώσεις με την υψηλή χοληστερίνη, και συνδέεται με την υπέρταση.

Μετά από έναν βαρύ χειμώνα που σας έκλεισε μέσα, βγείτε και εκτεθείτε κάθε μέρα στον ήλιο για 10-15 λεπτά χωρίς αντηλιακή προστασία, ώστε ο οργανισμός να συνθέσει την απαραίτητη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης D.

Βεβαίως μην ξεχνάτε ότι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο είναι επιβλαβής: αποφύγετε λοιπόν τις μεσημεριανές ώρες και φροντίστε να βάλετε αντηλιακό αν χρειάζεται να μείνετε στον ήλιο για μεγαλύτερο διάστημα.

Ποιοτικότερος ύπνος

Η έλλειψη νυχτερινού ύπνου (λιγότερο από 6 συνεχόμενες ώρες) έχει συνδεθεί επιστημονικά με την εμφάνιση καρδιοπαθειών, καθώς διαταράσσεται ο μεταβολισμός και δεν ξεκουράζεται επαρκώς η καρδιά, αφού η αρτηριακή πίεση δεν υποχωρεί για όσες ώρες θα έπρεπε.

Στις διακοπές, έχετε τη δυνατότητα να κοιμηθείτε 7-8 συνεχόμενες ώρες τη νύχτα, βοηθώντας το μεταβολισμό σας να ξαναρυθμιστεί όπως πρέπει.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

8 Μύθοι για το Μαύρισμα που δεν Πρέπει να Πιστεύετε

a.alefragkis

Εσείς Ετοιμάσατε «Φαρμακείο» για τις Διακοπές σας;

yoadmin

Κουνούπια – Κρατήστε τα Μακριά με τη Δύναμη των Αιθέριων Ελαίων

a.alefragkis

Πώς θα Αντιμετωπίσετε το Ηλιακό Εξάνθημα;

yoadmin

5 Τρόποι για να Αντιμετωπίσετε τη Ζέστη

yoadmin

Τα Δερματικά Προβλήματα του Καλοκαιριού και πώς να τα Αντιμετωπίσετε

a.alefragkis

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ