Υγεία & Ομορφιά
Εγκυμοσύνη Μητρότητα

Νέα Μαμά – Οδηγός Αυτοφροντίδας

Η γέννηση του μωρού μας φέρνει μεγάλη χαρά αλλά και τεράστιες αλλαγές και στρες στη ζωή μας!

Οι νέες μαμάδες θα πρέπει μαζί με τη φροντίδα του μωρού μας να μη ξεχνάμε να φροντίζουμε για την ψυχική και σωματική μας υγεία!

Για να φροντίσουμε το νεογέννητο μωρό μας πρέπει πρώτα να φροντίσουμε τον εαυτό μας.

Η ξεκούραστη και χαρούμενη μαμά είναι η καλύτερη μαμά!

Μη ξεχνάτε τον εαυτό σας σε αυτήν τη φάση και μη νιώθετε τύψεις να κάνετε κάτι για εσάς!

Ακόμα και πιο μικρή ενέργεια για τον εαυτό σας θα σας αναζωογονήσει και θα σας γεμίσει δύναμη για να ανταπεξέλθετε στη δύσκολη καθημερινότητα με το μωρό.

Νέα Μαμά - Οδηγός Αυτοφροντίδας.Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για τον εαυτό μας:

Χαλαρωτικό μπάνιο: Βάλτε χαλαρωτική μουσική, χρησιμοποιείστε άλατα μπάνιου και τονωτικά αφρόλουτρα με μυρωδιές που αγαπάτε.

Προσθέστε μερικές σταγόνες από το αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο στο μπάνιο για extra χαλάρωση.

Ιδανικά αιθέρια έλαια είναι η λεβάντα, το πορτοκάλι, το περγαμόντο, το γεράνι.

Μετά το μπάνιο η πριν πέσεις για ύπνο: άπλωσε στο σώμα σου το αγαπημένο σου body lotion η λάδι σώματος. Χάρισε στο σώμα σου την ενυδάτωση που χρειάζεται καθημερινά!

Σωστή διατροφή: Φρόντισε να τρως ποικιλία τροφών και να πίνεις άφθονο νερό! Προτίμησε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και απέφυγε επεξεργασμένα τρόφιμα, αλκοόλ και καφέ.

Αυτήν τη περίοδο οι ανάγκες σου είναι αυξημένες! Γι’ αυτό μπορείς να λαμβάνεις ένα συμπλήρωμα διατροφής κατάλληλο για νέες μαμάδες, πάντα σε συνεννόηση με τον γυναικολόγο σου.

Μασάζ προσώπου: Χρησιμοποίησε εργαλεία μασάζ όπως το roller η τη μέθοδο Gua Sha (επίπεδο νεφρίτη ή ροζ χαλαζία). Το μασάζ προσώπου θα σε βοηθήσει να αποβάλεις όλη την ένταση και θα σου χαρίσει λαμπερή, νεανική επιδερμίδα. Βρες χρόνο 5 λεπτά όταν το μωράκι σου κοιμάται και θα νιώσεις ηρεμία και χαλάρωση.

Πρωινή γυμναστική και stretching: Αφιέρωσε λίγο χρόνο στη σωματική άσκηση. Μπορείς να παρακολουθήσεις βιντεάκια με yoga, pilates, stretching η άλλο είδος άσκησης από το σπίτι. Η κίνηση θα τονώσει σώμα και πνεύμα!

Ελαφρύ μακιγιάζ: Μόλις ξυπνήσεις φρόντισε την επιδερμίδα σου ακολουθώντας τα βασικά βήματα περιποίησης καθώς ο χρόνος είναι περιορισμένος! Καθαρισμός, κρέμα ματιών και ενυδατική είναι τα άκρως απαραίτητα! Στη συνέχεια άπλωσε στην επιδερμίδα σου μια bb, cc cream για ελαφριά κάλυψη, concealer για τους μαύρους κύκλους, μάσκαρα κι ένα lip balm.

Η όλη διαδικασία απαιτεί μερικά λεπτά και η εικόνα σου θα σου ανεβάζει αμέσως την ψυχολογία! Επίσης, λίγο highlighter στα ζυγωματικά, στη μύτη και στα χείλη θα δώσει μια φυσική λάμψη κι έτσι θα δείχνεις ξεκούραστη! Εφάρμοσέ το σε υγρή μορφή η σκόνη με ένα πινέλο ή απλά με τα χέρια! Το ότι μένεις στο σπίτι μαζί με ένα νεογέννητο δεν σε εμποδίζει να περιποιηθείς τον εαυτό σου και να νιώσεις καλύτερα!

Δεν θέλει κόπο και χρόνο μόνο, θέλει τρόπο, κι αν θέλεις θα τον βρεις!!!

Βγάλε τις πιτζάμες και τις φόρμες: Σίγουρα δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες όταν έχεις να φροντίσεις ένα νεογέννητο. Προσπάθησε όμως να μην είσαι κάθε μέρα όλη μέρα με μια πιτζάμα! Φόρεσε το αγαπημένο σου πουκάμισο ή ένα άνετο φόρεμα μέσα στο σπίτι!

Κοιμήσου όσο το μωρό κοιμάται: Μπορεί να μην είναι εύκολο να αποκοιμηθείς την ώρα που το μωρό σου κοιμάται ή να πρέπει να κάνεις κάποιες δουλειές αλλά είναι πραγματικά σωτήριο. Ο ύπνος μέσα στην ημέρα θα σε αναζωογονήσει! Αν δεν καταφέρεις να κοιμηθείς ξάπλωσε και κλείσε για λίγο τα μάτια σου.

Διάβασε ένα βιβλίο: Αυτήν την περίοδο έχουν την τιμητική τους τα βιβλία γονεϊκότητας. Ωστόσο, κάποιες ημέρες που θα έχεις παραπάνω χρόνο η βοήθεια στο σπίτι μπορείς να ξεφυλλίσεις το αγαπημένο σου περιοδικό η να διαβάσεις ένα μυθιστόρημα η ένα βιβλίο αυτοβελτίωσης! Μερικές μόνο σελίδες θα σε χαλαρώσουν και θα σε ταξιδέψουν.

Βρες λίγο χρόνο να μείνετε οι δυο σας με τον σύντροφό σου: Φτιάξτε μια ρουτίνα όταν το μωρό πέσει για ύπνο επιλέγοντας να παραγγείλετε το αγαπημένο σας φαγητό, να χαλαρώσετε μαζί και να δείτε μια ταινία! Ακόμα και να μη την ολοκληρώσετε από τη νύστα θα έχετε περάσει λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί. Εναλλακτικά, αν έχετε βοήθεια στο σπίτι εκμεταλευτείτε την για να απολαύσετε μια σύντομη βόλτα οι δυο σας!

Πήγαινε ένα σύντομο περίπατο: Η άσκηση σε εξωτερικό χώρο και η επαφή με τη φύση βελτιώνει την ψυχολογία. Όταν βγαίνεις έξω μην ξεχνάς το αντηλιακό σου!!

Κοινωνικοποιήσου: Πήγαινε μια βόλτα με το μωρό, μίλησε ή συνάντησε μια φίλη σου! Δεν βοηθάει να κλείνεσαι στον εαυτό σου! Ζητά βοήθεια από τους γύρω σου!

Κάνε κάτι δημιουργικό: Όσο περιορισμένος κι αν είναι ο χρόνος σου βρες μια ευκαιρία να διαβάσεις ένα βιβλίο, να ζωγραφίσεις, να φτιάξεις το αγαπημένο σου κέικ, να μαγειρέψεις κάτι ιδιαίτερο, να ακούσεις μουσική ή podcast την ώρα που θηλάζεις, να παρακολουθήσεις ένα online σεμινάριο! Βρες μια δραστηριότητα που αγαπάς και απόλαυσέ την!

Κλείνοντας, να θυμάσαι ότι εμείς οι γυναίκες όταν θέλουμε όλα τα μπορούμε! Όσο απαιτητική και δύσκολη κι αν είναι η καθημερινότητα με το μωρό, μπορούμε πάντα να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να του αφιερώσουμε λίγο χρόνο! Αρκεί να το αποφασίσουμε και να ακολουθήσουμε το ένστικτό μας!

Δεν θέλει κόπο και χρόνο μόνο, θέλει τρόπο, κι αν θέλεις θα τον βρεις!!!

«Πρώτα αγάπα τον εαυτό σου και μετά όλα θα μπουν σε σειρά. Πραγματικά πρέπει να αγαπήσεις τον εαυτό σου για να κάνεις το οτιδήποτε σε αυτόν τον κόσμο» – Lucille Ball

Αλαφάκη Μίκα, Φαρμακοποιός, Ρόδος
https://mikagr.blogspot.com

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Μικροπροβλήματα κατά τη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης

yoadmin

Μητρότητα – Τα Πολύτιμα Οφέλη της Βιταμίνης Β9

yoadmin

3 Τεχνικές για να Μείνει Έγκυος μια Γυναίκα με Ενδομητρίωση

yoadmin

Μύθοι και Αλήθειες για τη Γυμναστική Κατά τη Διάρκεια της Εγκυμοσύνης

d.tsagkrinos

Ποια τα Οφέλη της Άσκησης Κατά την Εγκυμοσύνη;

Εγκυμοσύνη και Αποβολή – Ποια Σημάδια δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ