Υγεία & Ομορφιά
Image default
Γυμναστική

Μύες για Μακρά Ζωή

Ένα μυώδες σώμα δεν είναι μόνο αισθητικά όμορφο αλλά και από πλευράς υγείας έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Η καλή κατάσταση των μυών προστατεύει από ασθένειες όπως διαβήτης ή οστεοπόρωση, αυξάνοντας παράλληλα το προσδόκιμο όριο ζωής.

Μύες για Μακρά Ζωή

Η συχνή προπόνηση δεν ωφελεί λοιπόν μόνο την εμφάνιση αλλά και την υγεία, καθώς τα πλεονεκτήματα είναι πολλά.

Υψηλή μυϊκή μάζα σταθεροποιεί τον σκελετό και μειώνει τον κίνδυνο Διαβήτη Τύπου 2.

Η συχνή άσκηση ταυτόχρονα ενδυναμώνει όχι μόνο τους μυς αλλά και τα κόκκαλα, μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Παράλληλα ασκεί μεγάλη επιρροή στο προσδόκιμο όριο ζωής.

Δυνατοί και γυμνασμένοι μυς συμβάλλουν στην καλή κινητικότητα του σώματος στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Μελέτη ερευνητών με επικεφαλής τον Jonatan Ruiz του Ινστιτούτου Karolinska στην Στοκχόλμη που δημοσιεύτηκε στο British Medical Journal αποδεικνύει τα παραπάνω.

Σε έρευνα το 2008 παρατηρήθηκε η κατάσταση των μυών σε σχεδόν 8.800 άντρες ηλικίας 20-80 ετών σε βάθος 19 χρόνων.

Οι αδύναμοι μυς συνδέονταν με υψηλή θνησιμότητα, ενώ οι δυνατοί προστάτευσαν ακόμη και τους υπέρβαρους όλων των ηλικιών από θανατηφόρα εμφράγματα και καρκίνο.

Δυνατοί και γυμνασμένοι μυς συμβάλλουν στην καλή κινητικότητα του σώματος

Σε νεότερη έρευνα με επικεφαλής τον Dr. Preethi Srikanthan από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Medicine διαπιστώθηκε ότι στις μεγαλύτερες κυρίως ηλικίες το προσδόκιμο όριο ζωής εξαρτάται από την σύνθεση του σώματος αλλά και τον δείκτη μυϊκής μάζας.

Συνεπώς καθοριστικής σημασίας δεν είναι ο δείκτης σωματικής μάζας αλλά η σχέση μεταξύ της μέσης προς τον γοφό.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Σωματικά και Ψυχολογικά Οφέλη της Αερόβιας Άσκησης

d.tsagkrinos

Γιατί το Πιλάτες Είναι η Καλύτερη Γυμναστική

d.tsagkrinos

Μην Συγχέετε τα Ενεργειακά Ποτά για Αθλητές με τα Ψυχότροπα Διεγερτικά Ποτά

yoadmin

Πόνος στην Πλάτη και Άθληση

yoadmin

Μύθοι και Αλήθειες για τον Αθλητισμό

yoadmin

Εύκολοι Τρόποι για να Κάνετε τη Γυμναστική Μέρος της Καθημερινής Ρουτίνας σας

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ