Υγεία & Ομορφιά
Image default
Καρδιά

Με Ποιους Τρόπους Μπορείτε να Ενισχύσετε την Λειτουργία της Καρδιάς σας

Η καρδιοπάθεια είναι μία από τις συχνότερα εμφανιζόμενες νόσους στον δυτικό κόσμο.

Κάθε χρόνο περίπου 12 εκατομμύρια άνθρωποι διαγιγνώσκονται με κάποιας μορφής καρδιοπάθεια, ενώ ο αριθμός των θανάτων λόγω αυτών παραμένει υψηλός.

Ευτυχώς το να προστατέψετε την καρδιά σας και να κρατήσετε τους κινδύνους καρδιοπάθειας όσο το δυνατόν πιο μακριά δεν είναι δύσκολο.

Το μόνο που χρειάζεται είναι προσήλωση στο στόχο και η υιοθέτηση των παρακάτω απλών συνηθειών:

Μειώστε το αλάτι

Μία διατροφή πλούσια σε αλάτι αυξάνει το ρίσκο υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Ωστόσο οι περισσότεροι ενήλικες καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες από τα προτεινόμενα 6 γραμμάρια την ημέρα καθώς υπάρχει πολύ «κρυμμένο» αλάτι στα συσκευασμένα τρόφιμα.

Επομένως διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες των προϊόντων πριν τα αγοράσετε και «κρατήστε» το αλάτι όταν μαγειρεύετε σπίτι, αντικαθιστώντας το με πολλά μπαχαρικά.

Ασκηθείτε

Ξεκινήστε με στόχο να γυμνάζεστε 30 λεπτά την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα ώστε να κρατήσετε την καρδιά σας σε φόρμα και να μειώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.

Μετρήστε τακτικά την πίεσή σας

Πολλοί άνθρωποι έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση όμως δεν το γνωρίζουν.

Για το λόγο αυτό είναι καλό να την μετράτε τακτικά και σε περίπτωση που είναι απαραίτητο να λάβετε την ανάλογη φαρμακευτική αγωγή.

Πολλοί άνθρωποι έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση όμως δεν το γνωρίζουν.

Τακτικό τσεκ-απ

Μετά την ηλικία των 40 είναι απαραίτητο να κάνετε εξετάσεις αίματος κάθε έξι μήνες ώστε να μπορείτε να ελέγχετε την υγεία του αίματός σας αλλά και γενικό τσεκ-απ ώστε να διαπιστώνετε την υγεία της καρδιάς σας και να προλαμβάνετε τυχόν ασθένειες.

Κόψτε το κάπνισμα

Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 20.000 άτομα πεθαίνουν από έμφραγμα λόγω καπνίσματος.

Κάντε λοιπόν αυτό το «δώρο» στον εαυτό σας για να δείτε άμεσα την υγεία της καρδιάς σας να βελτιώνεται.

Κοιμηθείτε

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που κοιμούνται λίγες ώρες τείνουν να έχουν αυξημένους δείκτες χημικών ουσιών που σχετίζονται με καρδιακές παθήσεις στην κυκλοφορία του αίματός τους.

Από την άλλη, διαφορετικές έρευνες έδειξαν πως ο ικανοποιητικός ύπνος συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία και μειώνει τις ουσίες αυτές στο αίμα.

Χάστε τα παραπανίσια κιλά

Η παχυσαρκία αυξάνει τον κίνδυνο εμφράγματος.

Τα λιπώδη κύτταρα εκκρίνουν χημικές ουσίες και ορμόνες στο σώμα οι οποίες πήζουν το αίμα και αυξάνουν τις πιθανότητες δημιουργίας θρόμβων.

Από την άλλη, η διατήρηση ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους μπορεί να μειώσει όλες αυτές τις πιθανότητες.

Αυξήστε την πρόσληψη ω-3 λιπαρών

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην αποφυγή καρδιακής ανεπάρκειας.

Φροντίστε να καταναλώνετε 2 μερίδες ψαριών πλούσια σε ω-3 λιπαρά δύο φορές την εβδομάδα ή πάρτε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.

www.y-o.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Αθώες» Καθημερινές Συνήθειες που Βλάπτουν την Καρδιά

a.alefragkis

Τα Συμπληρώματα Διατροφής για την Καρδιά και το Κυκλοφορικό

yoadmin

Τι Είναι η Ισχαιμία και Χρήσιμες Συμβουλές για να την Ξεπεράσετε

Editor6 pharma

Καλύτερη Διατροφή για Υγιή Καρδιά

yoadmin

Τα Συμπτώματα του Προεμφράγματος και η Αντιμετώπισή τους

Editor6 pharma

Έμφραγμα – Τα Συμπτώματα που δεν Πρέπει να Αγνοούν οι Γυναίκες

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ