Υγεία & Ομορφιά
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Επικαιρότητα

Κορωνοϊός – Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων

Στο επιστημονικό περιοδικό “The Lancet Public Heath”, στις 25 Μαΐου 2020, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο για τον ρόλο της λειτουργίας των σχολείων κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Μαρία Γαβριατοπούλου, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της μελέτης.

Το κλείσιμο των σχολείων με τις επακόλουθες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά και στους εφήβους είναι κρίσιμο ζήτημα.

Οι επιπτώσεις είναι περισσότερο εμφανείς στα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων που βασίζονται στο σχολείο για τις εκπαιδευτικές, διατροφικές και υγειονομικές τους ανάγκες.

Ειδικά σε περιπτώσεις έλλειψης γονικής υποστήριξης δημιουργούνται μεγάλες ανισότητες στην παροχή εκπαιδευτικών παροχών.

Με στόχο να διασφαλιστεί η ισότητα για όλους τους μαθητές η UNESCO έχει καταστρώσει οργανωμένο στρατηγικό πλάνο για την υποστήριξη των παιδιών με τηλεκπαίδευση και άλλες καινοτόμες δράσεις κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Η πανδημία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Με τους μαθητές στο σπίτι, η σχολική κοινότητα απουσιάζει και η επαφή μέσω του διαδικτύου δε μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης.

Τα παιδιά απουσιάζουν από τον φυσικό χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.

Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση αποτελεί στους νέους ανθρώπους σημαντική συνιστώσα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους.

Η πανδημία αυτή δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του σχολείου που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας.

Δηλαδή, ένα σχολείο που η θα είναι μαθητο-κεντρικό, με διδακτική μεθοδολογία, με εξατομικευμένη προσέγγιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Υγειονομικοί, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι πρέπει να υποστηρίξουν το έργο των δασκάλων και καθηγητών γιατί η σωστή εκπαίδευση είναι συνώνυμη της υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυξημένος ο Κίνδυνος Άνοιας Ιδίως για τις Γυναίκες λόγω Ιστορικού Σοβαρών Τραυματισμών στο Κεφάλι

Evi Makavelou

Πάνω από Ένας Θάνατος στους Οκτώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση Συνδέεται με τη Ρύπανση

Απονομή Βραβείων Iatronet – Υγεία + Ομορφιά

yoadmin

Οι Πολλές Ώρες Δουλειάς Αυξάνουν τον Κίνδυνο Δεύτερου Εμφράγματος

Evi Makavelou

Κορωνοϊός – Η Ελλάδα 25η σε Αριθμό Κρουσμάτων

yoadmin

Κορωνοϊός: Κοσμήματα, Ψεύτικα Νύχια και Βερνίκια Αποτελούν Πραγματικές Φωλιές του Ιού

yoadmin

Στοματική Υγιεινή και Μείωση Καρδιακών Παθήσεων

yoadmin

Κερδίστε Άμεσα με τη Νέα Υπηρεσία ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΡΑ

Οι Νέοι Ηλικίας 30 έως 39 Ετών Μπορούν να Κλείνουν Ραντεβού για Εμβολιασμό από τη Μ. Τρίτη

Η Βιωσιμότητα της Οικονομίας

yoadmin

Το Παλαιότερο Κρυολόγημα Λόγω Άλλων Κορωνοϊών Βοηθά στην Προστασία Έναντι της COVID-19

yoadmin

8 στους 10 Έλληνες Πληρώνουν από την Τσέπη τους για την Υγεία

yoadmin