Υγεία & Ομορφιά
Image default
Ομορφιά Παχυσαρκία Σώμα Υγεία

Κοιμηθείτε Περισσότερο για να Χάσετε Περισσότερο Βάρος

Θέλετε να χάσετε βάρος;

Δώστε προσοχή στον ύπνο σας!

Ο αριθμός των ωρών που κοιμάστε, εάν κοιμάστε σε πλήρες σκοτάδι ή όχι ή πόσες ώρες πριν κοιμηθείτε φάγατε το τελευταίο σας γεύμα, είναι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου σας.

Δείτε λοιπόν, πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες καύσης των θερμίδων σας, εάν κοιμάστε σωστά!

Η έλλειψη ύπνου διεγείρει την όρεξη

Κοιμηθείτε Περισσότερο για να Χάσετε Περισσότερο Βάρος

Είναι ευρέως γνωστό ότι το να μην κοιμάστε αρκετά είναι κακό για την υγεία σας, αλλά φαίνεται να είναι κακό και για τη σιλουέτα σας.

Αυτό συμβαίνει, διότι η έλλειψη ύπνου οδηγεί στην έκκριση μιας πεπτικής ορμόνης, της γκρελίνης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη όρεξη και ως αποτέλεσμα, να αποτρέψει την απώλεια βάρους.

Έτσι, οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερες ώρες τείνουν να τρώνε περισσότερο και επομένως, να κερδίζουν βάρος ή τουλάχιστον να μην χάνουν το επιθυμητό.

Λιγότερος ύπνος σημαίνει λιγότεροι μύες

Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος, θέλουμε να εξαλείψουμε το λίπος και όχι τους μύες.

Ωστόσο, η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε απώλεια άλιπης μάζας, άρα μυών, η οποία μπορεί να είναι επιζήμια για την υγεία.

Επιπλέον, λόγω της απώλειας μυϊκής μάζας, η καύση των θερμίδων γίνεται μικρότερη, καθώς η μεγαλύτερη μυϊκή λειτουργία οδηγεί σε μεγαλύτερη καύση θερμίδων.

Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε αύξηση του λίπους

Όσο λιγότερο κοιμόμαστε, τόσο χειρότερες διατροφικές επιλογές κάνουμε.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής και μεγαλύτερη επιθυμία για λιπαρά, γλυκά και υψηλά θερμιδικά τρόφιμα.

Αυτό ίσως εξηγεί γιατί όταν είμαστε πολύ κουρασμένοι προτιμάμε να φάμε μία πίτσα απ’ ό,τι φασολάκια ή φακές για παράδειγμα.

Μην τρώτε πολύ αργά το βράδυ

Κοιμηθείτε Περισσότερο για να Χάσετε Περισσότερο Βάρος

Ένας ενήλικας χρειάζεται 7 έως 9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ κατά μέσο όρο.

Για μερικούς, οι ανάγκες είναι μεγαλύτερες.

Είναι σημαντικό να ακούτε το σώμα σας και να είστε προσεκτικοί για σημάδια ύπνου, ώστε να μπορείτε να κοιμηθείτε αμέσως μόλις εμφανιστούν.

Επιπλέον, θα πρέπει να έχετε δείπνο τουλάχιστον 3 ώρες πριν πάτε για ύπνο, επιτρέποντας έτσι καλύτερη πέψη και αποτρέποντας τη γαστρική παλινδρόμηση.

Είναι επίσης καλό, να αποφεύγετε τα σνακ μεταξύ του δείπνου και του ύπνου, επειδή οι θερμίδες που καταναλώνετε εκείνη την ώρα είναι περισσότερες από αυτές που χρειάζεται το σώμα για να καλύψει τις ανάγκες του, οπότε θα αποθηκευτούν με τη μορφή λίπους.

Αυτή η κακή συνήθεια συνδέεται συχνά με αύξηση βάρους.

Επομένως, επιλέξτε  ένα ελαφρύ δείπνο, ώστε να μην αισθάνεστε βάρος στο στομάχι όταν κοιμάστε.

Κοιμηθείτε στο σκοτάδι, είναι καλό για τη σιλουέτα σας

Όσον αφορά την κρεβατοκάμαρα, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες η ιδανική θερμοκρασία είναι μεταξύ 15 και 19 βαθμών, καθώς ευνοεί την καύση περίπου 10% περισσότερων θερμίδων.

Είναι επίσης σημαντικό, να κοιμάστε σε απόλυτο σκοτάδι, έτσι ώστε να παράγεται περισσότερη μελατονίνη, μια ορμόνη που βοηθά στην καύση θερμίδων διεγείροντας τον καφέ λιπώδη ιστό.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρυτίδες Λαιμού – Ποια Είναι η Σωστή Φροντίδα τους;

d.tsagkrinos

Συμπληρωματικές Θεραπείες για την Αντιμετώπιση του Υποθυρεοειδισμού

Editor6 pharma

Αϋπνία: Τεχνικές που θα σας Βοηθήσουν να Κοιμηθείτε

Οι Πιθανές Αιτίες που Μπορεί να Προκαλέσουν Τρέμουλο στα Χέρια

Editor6 pharma

Πονόλαιμος – Τι Μπορεί να τον Προκαλέσει

Editor6 pharma

Τα Σπυράκια της Ακμής και η Αντιμετώπισή τους

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ