Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Δίαιτα Διατροφή Παχυσαρκία Υγεία

Κοιλιακό Λίπος: Τρόφιμα που Πρέπει να Αποφεύγετε

Το κοιλιακό λίπος, όταν είναι πάρα πολύ, είναι παράγοντας καρδιαγγειακού κινδύνου.

Έτσι, τα άτομα που έχουν μεγάλη περιφέρεια μέσης (>88 cm για τις γυναίκες και >102 cm για τους άνδρες), έχουν υψηλότερο κίνδυνο για αυξημένη αρτηριακή πίεση, κακή χοληστερόλη, διαβήτη, ακόμα και καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα τα οποία όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες ή πολύ συχνά, προωθούν τη δημιουργία του κοιλιακού λίπους.

Παρακάτω θα δούμε τις κυριότερες κατηγορίες.

Τυριά

Ενώ έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και ασβέστιο, τα τυριά έχουν επίσης πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Πρέπει επομένως να καταναλώνονται με φειδώ (όχι περισσότερο από 30 g την ημέρα), επιλέγοντας κατά προτίμηση τα ελαφρύτερα φρέσκα τυριά και εκείνα με μειωμένα λιπαρά.

Αλλαντικά

Με μέση περιεκτικότητα σε λιπαρά 17%, τα αλλαντικά ευνοούν τη διατήρηση του κοιλιακού λίπους, ειδικά εάν καταναλώνονται συχνά και σε μεγάλες ποσότητες.

Μεταξύ των αλλαντικών με τα περισσότερα λιπαρά, μπορούμε να αναφέρουμε την πάριζα, το μπέικον, τα λουκάνικα, και το σαλάμι.

Ως εκ τούτου, τα συγκεκριμένα αλλαντικά θα πρέπει να αποφεύγονται ή τουλάχιστον να καταναλώνονται λιγότερο συχνά.

Σάλτσες και αλείμματα

Στην αγορά υπάρχουν διάφορες συνθέσεις από σάλτσες και αλείμματα.

Τα γνωστά σε όλους spreads, έχουν πολλές φορές βρεθεί στο στόχαστρο για την υπερβολικά υψηλή περιεκτικότητά τους σε κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.

Αποτελούν λοιπόν μια θερμιδική «βόμβα» και συντελούν στην αύξηση του κοιλιακού λίπους, ειδικά εάν καταναλώνονται σε περίσσεια.

Επομένως, εάν δεν μπορείτε να περιοριστείτε σε ένα μικρό κουταλάκι μαγιονέζα ή κέτσαπ, είναι προτιμότερο να δοκιμάσετε να τα φτιάξετε μόνοι σας, επιλέγοντας έτσι κάποια πιο υγιεινή και light εκδοχή τους.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύθοι Γύρω από τη Διατροφή

a.alefragkis

Με Ποιους Τρόπους θα Επαναφέρετε το Σεξ στη Σχέση σας

Πώς να Αποτοξινώσετε τον Οργανισμό σας Ξεκινώντας από τη Διατροφή

a.alefragkis

Καρκίνος του Στομάχου και Προειδοποιητικά Σημάδια

Editor6 pharma

Μειώνοντας τη Θερμιδική Απόδοση των Τροφών

yoadmin

Γαστρεντερίτιδα vs Τροφική Δηλητηρίαση – Έτσι θα τις Ξεχωρίσουμε

Editor6 pharma

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ