Υγεία & Ομορφιά
Image default
Επικαιρότητα

Κερδίζει Συνεχώς Έδαφος στην ΕΕ το Πιστοποιητικό Εμβολιασμού – Η Συμφωνία με Ισραήλ Οδηγός και για Επόμενα Ανοίγματα με Άλλα Κράτη

Με όχημα την πρόσφατη συμφωνία ανάμεσα σε Ελλάδα και Ισραήλ η πολιτική ηγεσία του τουρισμού θα επιχειρήσει να τη χρησιμοποιήσει σαν ένα μοντέλο για τα επόμενα ανοίγματα που θα πραγματοποιηθούν στις σχέσεις της Ελλάδας με άλλα κράτη.

Αυτό τονίζει μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του του στο Money Review της Καθημερινής ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης και σημειώνει ότι “σε χώρες στις οποίες ο εμβολιασμός έχει προχωρήσει, η αισιοδοξία αρχίζει να επικρατεί και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τον προγραμματισμό διακοπών, ταξιδιών αναψυχής, κρατήσεις κτλ.

Αυτή είναι μια τάση την οποία θα πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιήσουμε”.

Ο ελληνικός τουρισμός τη νέα χρονιάΤην ίδια στιγμή εστιάζοντας στο πιστοποιητικό εμβολιασμού ο κ. Θεοχάρης επισημαίνει ότι αυτό κερδίζει συνεχώς έδαφος στην Ε.Ε. και σε ό,τι αφορά τα rapid test αναφέρει ότι αυτά θα αξιοποιηθούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

«Οι εξελίξεις στο μέτωπο κατά της πανδημίας, η διαθεσιμότητα των rapid test, καθώς και η ροή των τουριστών στην Ελλάδα είναι οι βασικοί παράγοντες, οι οποίοι θα προσδιορίσουν τα μέτρα που θα εφαρμόσουμε.

Τα rapid test είναι ένα εργαλείο χρήσιμο, που φέτος θα έχουμε τη δυνατότητα να το αξιοποιήσουμε κατά τον μέγιστο δυνατό βαθμό για τους ελέγχους στα σύνορά μας», αναφέρει ο κ. Θεοχάρης.

Σε ερώτηση τέλος για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς, ο κ. Θεοχάρης σημειώνει τα εξής:

«Με τα δεδομένα που έχουμε αυτήν τη στιγμή στη διάθεσή μας, αξιολογώντας και προσπαθώντας να κάνουμε μια σχετικά ασφαλή εκτίμηση για το τι θα συμβεί στο επόμενο χρονικό διάστημα, μπορώ να σας πω ότι το 2021 θα έχουμε μια καλύτερη χρονιά από την περσινή.

Αυτό είναι βέβαιο.

Πάντως, θα μου επιτρέψετε να υπογραμμίσω ότι, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς, αυτό θα μπορέσει να επιτευχθεί μόνο αν από σήμερα σηκώσουμε όλοι τα μανίκια, κάνουμε όλους τους σχεδιασμούς, υλοποιήσουμε επιχειρησιακά ό,τι αποφασιστεί και τρέξουμε όλοι μαζί, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, να ενισχύσουμε και να εξυψώσουμε το «brand name» της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο και όσο πιο εμφατικά γίνεται.

Να κάνουμε δηλαδή, ό,τι κάναμε και το 2020, όταν ανοίξαμε με απόλυτη ασφάλεια και μεγάλη επιτυχία τον Ελληνικό Τουρισμό.

Φέτος μπορούμε να πάμε ακόμη καλύτερα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Αναπάντητα Ερωτήματα για την Ανοσία Μετά τη Λοίμωξη από Κορωνοϊό

yoadmin

Νέα Δεδομένα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη στην Ελλάδα

yoadmin

Η Εκπαίδευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη

yoadmin

Υπερπροσφορά Γιατρών και Ανεπάρκεια Νοσηλευτών

yoadmin

Μειωμένη Πρόσβαση σε Καινοτόμα Φάρμακα

yoadmin

Στρατηγική Σκέψη και Πρακτική στον Χώρο των Επιχειρήσεων

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ