Υγεία & Ομορφιά
Η Μεσογειακή Διατροφή Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο Y
Η Μεσογειακή Διατροφή Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο - 1
Επικαιρότητα

Η Μεσογειακή Διατροφή Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά 25% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, περίπου όσο τα φάρμακα όπως οι στατίνες.

Η Μεσογειακή Διατροφή Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο Y

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής και της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, καθώς και του Νοσοκομείου Brigham & Women’s της Μασαχουσέτης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό “JAMA Network Open”, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 26.000 γυναίκες σε βάθος 12 ετών.

Διαπιστώθηκε ότι όσες έκαναν συστηματική μεσογειακή διατροφή, είχαν κατά μέσο όρο 29% μείωση της χρόνιας φλεγμονής, σχεδόν 30% βελτίωση στο μεταβολισμό της γλυκόζης (σακχάρου) και της αντίστασης στην ινσουλίνη, καθώς επίσης μείωση κατά 27% του δείκτη μάζας σώματος.

Η νέα μελέτη δείχνει ότι η μεσογειακή διατροφή λειτουργεί προστατευτικά με πολυπαραγοντικό τρόπο και σε βάθος χρόνου.

www.y-o.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H Πανδημία Covid-19 στα Παιδιά και o Ρόλος των Σχολείων στη Διασπορά του Ιού

Κυριάκος Μητσοτάκης: Εχθρός μας Είναι ο Καπνός, Όχι οι Καπνιστές!

admin

Η Περίοδος αυτή Είναι Δύσκολη για την Ευρώπη Καθώς Ανοίγουν τα Σχολεία

Κορωνοϊός – Το Εμβόλιο της Johnson & Johnson και η Αποτελεσματικότητά του

Πώς τα «Mαγικά» Aιμοποιητικά Kύτταρα Θεραπεύουν τη Λευχαιμία

Evi Makavelou

Κρατήστε τα Μικρόβια Μακριά από το Σπίτι

admin

Κίνα – Ο Μεγαλύτερος Παραγωγός Φαρμακευτικών Δραστικών Ουσιών – Οι Φόβοι για τις Προμήθειες σε Φάρμακα

admin

Η Μετάδοση του Κορωνοϊού από τη Μητέρα στο Μωρό

Λακωνία – Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία ο Δρόμος της Ωραίας Ελένης

Κορωνοϊός: 1 στα 4 Βίντεο Αποτελούν Παραπληροφόρηση

admin

Δημιουργία Κοινοτήτων Φιλικών προς την Άνοια

admin

Σημαντικά Αυξημένος ο Κίνδυνος Διαβήτη Τύπου 1 για τα Παιδιά που Πέρασαν Covid-19

Εγγραφείτε στο Newsletter