Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Τρίτη Ηλικία

Η Κατάλληλη Άσκηση στην Τρίτη Ηλικία

Η μυϊκή ατροφία, η αστάθεια και η μειωμένη κινητικότητα, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για πτώσεις.

Τα ηλικιωμένα άτομα μπορούν να ωφεληθούν από ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και ισορροπίας.

Από μία πρόσφατη ανασκόπηση εξατομικευμένων προγραμμάτων άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας, παρατηρήθηκε ότι τα προγράμματα εκείνα που είναι σχεδιασμένα για μυϊκή ενδυνάμωση, βελτίωση της ισορροπίας και της ικανότητας βάδισης, μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες πτώσης σε ηλικιωμένους.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εναλλακτικοί Τρόποι για να Κόψετε το Κάπνισμα

d.tsagkrinos

Ο Iός του AIDS και τα Συμπτώματά του

Bάνα Νικολαίδου

Συχνοί Μύθοι για τις Ψείρες στα Παιδιά που δεν Πρέπει να Πιστεύετε

Μύκητες Ποδιών: 10+1 Πράγματα που Πρέπει να Ξέρετε

Τα Συμπτώματα μιας Χρόνιας Φλεγμονής

Bάνα Νικολαίδου

Τρόποι για να Ελέγξετε την Τριχόπτωση

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ