Υγεία & Ομορφιά
Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας είναι πολύ σημαντικός για τους ηλικιωμένους, καθώς αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων ή αρθρίτιδας, που επηρεάζουν τη λειτουργικότητά τους.
Gold Τρίτη Ηλικία

Η Κατάλληλη Άσκηση στην Τρίτη Ηλικία

Η μυϊκή ατροφία, η αστάθεια και η μειωμένη κινητικότητα, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για πτώσεις.

Τα ηλικιωμένα άτομα μπορούν να ωφεληθούν από ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και ισορροπίας.

Από μία πρόσφατη ανασκόπηση εξατομικευμένων προγραμμάτων άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας, παρατηρήθηκε ότι τα προγράμματα εκείνα που είναι σχεδιασμένα για μυϊκή ενδυνάμωση, βελτίωση της ισορροπίας και της ικανότητας βάδισης, μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες πτώσης σε ηλικιωμένους.

Αυτή η ανάρτηση είναι διαθέσιμη μόνο σε Gold μέλη. Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, αν είστε ήδη μέλος παρακαλούμε κάντε Είσοδο / Εγγραφή ή αγοράστε την εφ' όρου ζωής συνδρομή Μόνιμη πρόσβαση στα Gold άρθρα και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα.

Gold Membership

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συγκρούσεις στο Ζευγάρι – Πώς Μπορείτε να Βελτιώσετε τη Σχέση σας

Βότανα με Φυσική Αντιβιοτική Δράση για την Πρόληψη των Ασθενειών

Γυναικεία Αυτοϊκανοποίηση

Bάνα Νικολαίδου

Συχνοί Μύθοι και Αλήθειες για τη Γυμναστική στην Εγκυμοσύνη

Έχω την Αίσθηση ότι ο Κόλπος μου Είναι Πολύ Μεγάλος – Τι Πρέπει να Κάνω;

Ηλικιωμένοι και Παχυσαρκία

yoadmin