Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Τρίτη Ηλικία

Η Κατάλληλη Άσκηση στην Τρίτη Ηλικία

Η μυϊκή ατροφία, η αστάθεια και η μειωμένη κινητικότητα, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για πτώσεις.

Τα ηλικιωμένα άτομα μπορούν να ωφεληθούν από ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και ισορροπίας.

Από μία πρόσφατη ανασκόπηση εξατομικευμένων προγραμμάτων άσκησης για άτομα τρίτης ηλικίας, παρατηρήθηκε ότι τα προγράμματα εκείνα που είναι σχεδιασμένα για μυϊκή ενδυνάμωση, βελτίωση της ισορροπίας και της ικανότητας βάδισης, μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες πτώσης σε ηλικιωμένους.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ηλικιωμένοι στο Νοσοκομείο και η Σημασία της Άσκησης

yoadmin

Τα πιο Συχνά Δερματικά Προβλήματα και οι Αιτίες που ίσως δε Γνωρίζετε

Editor6 pharma

Νύχια που Σπάνε Εύκολα – Πώς Μπορείτε να Αντιμετωπίσετε το Πρόβλημα

Στρες και Εγκυμοσύνη – Πώς Επιδρά στην Υγεία του Εμβρύου

a.alefragkis

Συγκρούσεις στο Ζευγάρι – Πώς Μπορείτε να Βελτιώσετε τη Σχέση σας

Τρόποι για να Ελέγξετε την Τριχόπτωση

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ