Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Τρίτη Ηλικία

Η Άθληση στην Τρίτη Ηλικία

Η άθληση είναι το καλύτερο φάρμακο ενάντια σε όλες τις αρνητικές πλευρές της γήρανσης.

Αλλά πόσο εύκολη μπορεί να είναι η άσκηση στην Τρίτη Ηλικία;

Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν και πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας;

Τι Πρέπει να Αποφεύγουν οι Ηλικιωμένοι

Όλοι γνωρίζουμε ότι η φυσική άσκηση είναι πολύ ωφέλιμη, αλλά μετά την ηλικία των 60 ή 65 χρόνων μπορεί να παρουσιάσει κινδύνους για την υγεία μας.

Η καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία σε αυτή την ηλικία δεν αντέχουν την πίεση που ασκείται στο σώμα μας με την άσκηση όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτό συμβαίνει κυρίως στα άτομα που έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση και υπέρταση.

Επιπλέον, οι μύες και οι αρθρώσεις είναι πιο ευάλωτοι και πρέπει να προστατεύονται όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άνοια στους Ηλικιωμένους – Ποια τα Πρώτα Συμπτώματα που θα Παρατηρήσετε

Πρόωρη Εκσπερμάτιση – Πώς να μη σας Συμβεί

Bάνα Νικολαίδου

Τα Λάθη που μας Παχαίνουν και Εμποδίζουν την Απώλεια Βάρους

yoadmin

Βότανα με Φυσική Αντιβιοτική Δράση για την Πρόληψη των Ασθενειών

Πόνοι στον Κόλπο – Αυτές Είναι οι Συχνότερες Αιτίες που τον Προκαλούν

d.tsagkrinos

Αδυνάτισμα Εξπρές ή μήπως Όχι;

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ