Υγεία & Ομορφιά
Image default
Γυμναστική

Η Αερόβια Άσκηση Έχει Αντικαταθλιπτική Επίδραση

Σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη Ελλήνων επιστημόνων του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου της Θεσσαλίας στα Τρίκαλα, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό “Depression and Anxiety”, δείχνει ότι η αερόβια άσκηση έχει μεγάλες επιδράσεις αντικαταθλιπτικής θεραπείας σε ασθενείς που πάσχουν από χρόνια ή μη κατάθλιψη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα 11 κλινικών ερευνών, που συνολικά αφορούσαν 455 άτομα, από 18 ως 65 ετών και έπασχαν από κάποιου είδους καταθλιπτική διαταραχή, η αερόβια άσκηση φάνηκε να έχει μεγάλη αντικαταθλιπτική επίδραση.

Η Αερόβια Άσκηση Έχει Αντικαταθλιπτική Επίδραση

Οι συμμετέχοντες έκαναν κατά μέσο όρο 45 λεπτά αερόβιας άσκησης, σε μέτρια ένταση, τρεις φορές την εβδομάδα, για εννέα εβδομάδες.

[wp_ad_camp_5]

Η εποπτευόμενη αεροβική γυμναστή έχει πολύ σημαντικά οφέλη για τον ασθενή, σε σχέση με τα φάρμακα και την ψυχοθεραπεία.

Οι αναλύσεις υποομάδων αποκάλυψαν συγκρίσιμα αποτελέσματα για την αερόβια άσκηση, τόσο σε εξωτερικούς ασθενείς όσο και σε νοσηλευόμενους, ανεξάρτητα από τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων.

ΠΗΓΗ: in2life.gr
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυκλική Προπόνηση – Τι Είναι και Ποια τα Οφέλη της για το Σώμα μας

Μην Συγχέετε τα Ενεργειακά Ποτά για Αθλητές με τα Ψυχότροπα Διεγερτικά Ποτά

yoadmin

Ποδήλατο – Ποια Οφέλη Έχει και Γιατί Πρέπει να το Εντάξουμε στο Πρόγραμμα Άθλησής μας

a.alefragkis

Υπαίθριες Δραστηριότητες για Γυμνασμένο Κορμί Χωρίς Γυμναστήριο

Έρευνες Υποστηρίζουν ότι η Πράσινη Άσκηση Έχει Σημαντικά Οφέλη στον Άνθρωπο

yoadmin

Τι Πρέπει να Τρώνε Όσοι Γυμνάζονται

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ