Υγεία & Ομορφιά
καφές και δέρμα
Επικαιρότητα

Έως Τρεις Καφέδες την Ημέρα Μειώνουν τον Κίνδυνο Εγκεφαλικού και Καρδιαγγειακού Θανάτου

Η κατανάλωση έως τριών καφέδων την ημέρα σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού και θανατηφόρας καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα.

Ο καφές είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ροφήματα παγκοσμίως, αλλά έως σήμερα λίγα πράγματα είναι γνωστά για τη μακροπρόθεσμη επίπτωσή του στην καρδιαγγειακή υγεία.

Έως Τρεις Καφέδες την Ημέρα Μειώνουν τον Κίνδυνο Εγκεφαλικού και Καρδιαγγειακού Θανάτου.

Η μελέτη, που παρουσιάστηκε σε συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας στη Γαλλία και κατέληξε σε καθησυχαστικά συμπεράσματα, ανέλυσε στοιχεία για σχεδόν 468.700 άτομα με μέση ηλικία 56 ετών, εκ των οποίων το 56% ήσαν γυναίκες.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με την ημερήσια κατανάλωση καφέ (καθόλου το 22%, μισός έως τρεις καφέδες το 58% και πάνω από τρεις καφέδες το 20%).

«Πρόκειται, από όσο γνωρίζουμε, για τη μεγαλύτερη μελέτη που συστηματικά αξιολόγησε τις καρδιαγγειακές επιπτώσεις της τακτικής κατανάλωσης καφέ σε έναν πληθυσμό χωρίς διαγνωσμένη καρδιοπάθεια», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Τζούτιτ Σίμον του Πανεπιστημίου Semmelweis της Βουδαπέστης.

«Τα ευρήματα μας δείχνουν ότι η τακτική κατανάλωση καφέ είναι ασφαλής, καθώς ακόμη και η υψηλή καθημερινή κατανάλωση δεν σχετιζόταν με αρνητική καρδιαγγειακή έκβαση ή θνησιμότητα κατά τα επόμενα 10 έως 15 χρόνια.

Αντίθετα, η κατανάλωση έως τριών καφέδων την ημέρα σχετιζόταν με μικρότερους κινδύνους για εγκεφαλικό, θάνατο από καρδιαγγειακή νόσο ή άλλη αιτία», πρόσθεσε.

Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου καφέ, η ελαφριά έως μέτρια κατανάλωση σχετίζεται με 12% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, 17% μικρότερο κίνδυνο θανάτου καρδιαγγειακής αιτιολογίας και 21% μικρότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.

Η περαιτέρω μελέτη της καρδιάς 30.650 ατόμων μέσω μαγνητικής τομογραφικής απεικόνισης έδειξε, σύμφωνα με τη δρα Σίμον, ότι «σε σχέση με εκείνους που δεν πίνουν καφέ, οι καθημερινοί καταναλωτές έχουν καρδιά με πιο υγιές μέγεθος και καλύτερη λειτουργία».

www.y-o.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Κρούσματα των Ιών που Προήλθαν από την Κίνα

admin

Πότε το Κινητό Γίνεται Εξάρτηση Οδηγώντας μας ακόμη και σε Κατάθλιψη;

admin

Γιατί ο εμβολιασμός είναι σημαντικός για τους ενήλικες

Covid-19 και Ασθενείς με Καρκίνο

admin

Συνεδριάζει Σήμερα η Επιτροπή των Ειδικών για το Άνοιγμα των Σχολείων

12η Health Expo Athens

Κορωνοϊός – Βρέθηκε Δεύτερη Πύλη Εισόδου του Ιού στα Ανθρώπινα Κύτταρα

admin

Αυξημένος ο Κίνδυνος Σοβαρής Covid-19 και Θανάτου για Όσους Περπατάνε Αργά

Evi Makavelou

Θα Έχουμε Φτάσει σε Ένα Καλό Ποσοστό Ανοσίας Μέχρι το Πάσχα

Evi Makavelou

Κορωνοϊός – Συνιστάται Ιδιαίτερη Προσοχή από τους Νέους

admin

Η Φλεγμονώδης Νόσος του Εντέρου και η Συσχέτισή της με την Άνοια

admin

Βοήθεια 232 Εκατομμυρίων Ευρώ από την ΕΕ για τον Κοροναϊό

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter