Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

«Ένοχα» Τρόφιμα Διαίτης που σας Κάνουν να Παίρνετε Βάρος

Όταν μιλάμε για αδυνάτισμα, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να σταματήσετε την κατανάλωση λιπαρών, γλυκών, και αναψυκτικών.

Αντί αυτών, θα πρέπει να συμπεριλάβετε υγιεινές τροφές στη διατροφή σας.

Όμως, πολλές από τις τροφές που νομίζουμε ότι είναι υγιεινές, δεν είναι στην πραγματικότητα καθώς η ζημιά που προκαλούν είναι παρόμοια με αυτή του αλευριού ή της ζάχαρης.

Ποιες είναι όμως αυτές οι «ένοχες» τροφές;

Όταν μιλάμε για αδυνάτισμα, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να σταματήσετε την κατανάλωση λιπαρών, γλυκών, και αναψυκτικών.

Ροφήματα διαίτης

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι όταν τρώμε και πίνουμε κάτι γλυκό, το σώμα μας περιμένει τη λήψη θερμίδων.

Όμως, όταν τα ροφήματα δεν περιέχουν θερμίδες, το σώμα αντιδρά επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό, το οποίο με τη σειρά του μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης και μας κάνει να πάρουμε βάρος.

Αυτό που συνιστάται περισσότερο είναι το νερό.

Επιπλέον, μπορείτε να δοκιμάσετε παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη, νερό με λεμόνι ή εγχύματα.

Τρόφιμα διαίτης με χαμηλά λιπαρά

Όταν οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, συνήθως καταναλώνουν 30% παραπάνω από αυτό το τρόφιμο.

Έτσι, τελικά δε τους βοηθά, επειδή τρώνε παραπάνω απ’ ότι πρέπει.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσέχετε τις μερίδες σας με τα υγιεινά φαγητά, και να μένετε μακριά από τα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά.

Τα σημαντικότερα είναι ο έλεγχος και το μέγεθος των μερίδων.

Γιαούρτι με γεύσεις

Πολλά άτομα νομίζουν ότι το γιαούρτι βοηθά στην πέψη επειδή έχει υγιεινά βακτήρια.

Παρότι αυτό είναι αλήθεια, η καλύτερη επιλογή είναι πάντα το φυσικό γιαούρτι.

Τα γιαούρτια με γεύσεις έχουν παραπάνω ζάχαρη και σιρόπι υψηλής φρουκτόζης.

Μια καλή εναλλακτική επιλογή είναι να προσθέσετε φρέσκα φρούτα στο γιαούρτι σας.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι όταν τρώμε και πίνουμε κάτι γλυκό, το σώμα μας περιμένει τη λήψη θερμίδων.

Συσκευασμένα φρούτα

Όταν οι εταιρείες συσκευάζουν τα φρούτα, γνωρίζουν ότι αυτά τα φρούτα δε θα διατηρηθούν για πολύ στο ράφι.

Γι’ αυτό συχνά προσθέτουν στα φρούτα σιρόπι υψηλής φρουκτόζης ώστε να τους δώσουν γεύση και να τα συντηρήσουν.

Τα φρέσκα, εποχικά φρούτα είναι πάντα η καλύτερη επιλογή.

Αθλητικά ροφήματα

Αυτά τα ροφήματα τα πίνουν οι πιο διακεκριμένοι αθλητές και οι άνθρωποι έχουν την τάση να πιστεύουν ότι είναι υγιεινά.

Ωστόσο, το μόνο που πίνετε είναι νερό και ζάχαρη, που σημαίνει ότι καταναλώνετε θερμίδες.

Τα ροφήματα αυτά είναι καλά μόνο για όσους/ες γυμνάζονται επειδή αναπληρώνουν τη ζάχαρη που έχασαν κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Όμως, όταν κάποιο άτομο δεν αθλείται, τότε δεν είναι καλή επιλογή.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πιθανές Αιτίες που δε Φαντάζεστε Πίσω από την Ανεπιθύμητη Αύξηση Βάρους

a.alefragkis

Tα Υπέρ και τα Κατά της Μονοφαγικής Δίαιτας

a.alefragkis

Σκευάσματα για το Αδυνάτισμα και τι να Προσέξετε

yoadmin

Πώς να μην Ξαναπάρετε τα Κιλά που Χάσατε

yoadmin

Είναι Αποτελεσματικές οι Πρωτεϊνικές Δίαιτες;

yoadmin

Σπλαχνικό Λίπος – Απαλλαγείτε Υιοθετώντας Απλές Συνήθειες

a.alefragkis

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ