Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Εφηβεία

Διαταραχές Ύπνου στην Εφηβεία και Τρόποι Αντιμετώπισης

Κατά τη διάρκεια της εφηβείας, ορισμένες συνήθειες των έφηβων παιδιών μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα του ύπνου τους.

Ένας καλός ύπνος είναι απαραίτητος σε κάθε ηλικία, πόσω μάλλον στην εφηβεία επειδή προάγει την καλή υγεία του σώματος και του μυαλού.

Οι έφηβοι θα πρέπει να κοιμούνται τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα γιατί οι αυξημένες απαιτήσεις στο σχολείο απαιτούν άριστη εγκεφαλική λειτουργία και ικανότητα συγκέντρωσης.

Οι γονείς είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τα εμπόδια που στερούν στα παιδιά τους τον καλό ύπνο και πώς να τα αντιμετωπίσουν.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυστίτιδα- Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

Bάνα Νικολαίδου

Τέλος στην Κακοσμία του Στόματος

yoadmin

Τα πιο Συχνά Δερματικά Προβλήματα και οι Αιτίες που ίσως δε Γνωρίζετε

Editor6 pharma

Η Κατάλληλη Άσκηση στην Τρίτη Ηλικία

yoadmin

Πώς να Εφαρμόζετε Σταγόνες στα Μάτια

yoadmin

Τριχόπτωση: Αποτελεσματικές Θεραπείες

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ