Υγεία & Ομορφιά
Έτοιμα γεύματα
Αδυνάτισμα

Αυτές οι Τροφές Επιβραδύνουν τον Μεταβολισμό σας

Όταν θέλετε να χάσετε βάρος, εκτός από την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και την άσκηση ρόλο παίζει και ο ρυθμός του μεταβολισμού σας.

Ο μεταβολισμός είναι η διαδικασία με την οποία το σώμα μετατρέπει το φαγητό σε ενέργεια.

Αυτή η διαδικασία σε κάποιους ανθρώπους γίνεται πιο αργά και σε κάποιους άλλους πιο γρήγορα.

Όσο πιο αργός είναι ένας μεταβολισμός, τόσο λιγότερες θερμίδες καίγονται.

Εκτός από τη φύση του κάθε οργανισμού, ρόλο στην ταχύτητα του μεταβολισμού παίζουν και οι τροφές που καταναλώνει κανείς.

Τροφές με ζάχαρηΑκολουθούν οι τροφές που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και γι’ αυτό θα πρέπει να αποφεύγονται.

Απλοί υδατάνθρακες

Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι.

Οι επεξεργασμένοι, όπως το λευκό ψωμί και το ρύζι, δεν περιέχουν καθόλου φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη διατροφική αξία.

Αυτό επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό, αφού επιλέγοντας τέτοιες τροφές εκείνος διαταράσσεται και δεν έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργήσει.

Αλεύρι

Κάποιοι άνθρωποι έχουν δυσανεξία στο αλεύρι, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί συστατικό πολλών τροφίμων.

Εδώ το σώμα συσσωρεύει αντισώματα λόγω αυτών των τροφών, τα πολεμά ως ξένους εισβολείς και μακροπρόθεσμα προκαλεί φλεγμονώδεις αντιδράσεις, επηρεάζοντας αρνητικά το μεταβολικό σύστημα.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Κάποιοι οργανισμοί έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, κάτι που προκαλεί στομαχικό φούσκωμα και φλεγμονές.

Αν υποψιάζεστε ότι έχετε κι εσείς δυσανεξία, δοκιμάστε να καταναλώνετε πολύ μικρότερες ποσότητες γαλακτοκομικών ή υποκατάστατά τους, ώστε να μη διαταράξετε περισσότερο περαιτέρω τη διαδικασία καύσης θερμίδων.

Κατεψυγμένα γεύματα χαμηλών λιπαρών

Υπάρχουν ορισμένα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα που αναγράφουν στην ετικέτα τους ότι περιέχουν λίγα λιπαρά.

Έτσι πολλοί είναι εκείνοι που τα επιλέγουν ειδικά σε περιόδους δίαιτας.

Αυτά τα τρόφιμα όμως συνήθως περιέχουν πολύ αλάτι για να νοστιμίσουν.

Ακόμα μπορεί να μην περιέχουν φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την ισορροπία του μεταβολισμού.

Αν δε θέλετε να τα αποφύγετε, συνοδέψτε τα με μια σαλάτα.

Αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη

Τα τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να μπλοκάρουν τον μεταβολισμό επειδή αλλάζουν τα εντερικά βακτήρια, πράγμα που θα μπορούσε να προκαλέσει απότομες αυξήσεις στα επίπεδα του σακχάρου και άρα να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2.

Προτιμήστε το νερό που είναι απαραίτητο για την ισορροπία του μεταβολικού συστήματος ή τους φρεσκοστυμμένους χυμούς.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ δίνει άχρηστες θερμίδες χωρίς καμία θρεπτική ουσία, ενώ ερεθίζει και το γαστρεντερικό σύστημα στερώντας του μακροπρόθεσμα την ικανότητα να απορροφά επαρκώς θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα.

Περιορίστε το όσο περισσότερο μπορείτε και προτιμήστε το πράσινο τσάι που φαίνεται ότι ωφελεί τον μεταβολισμό ακόμα και 24 ώρες μετά την κατανάλωσή του.

Ζάχαρη

Ήδη γνωρίζετε τις βλαβερές συνέπειές της όταν καταναλώνεται υπερβολικά.

Ίσως να μη γνωρίζετε ότι η ζάχαρη ευνοεί τις φλεγμονές στο σώμα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, όση ζάχαρη καταναλώνει κανείς, τόσο λιγότερες βιταμίνες και μέταλλα απορροφά ο οργανισμός του.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιώνια Εθισμένοι στις Δίαιτες

Χάστε Βάρος χωρίς Γυμναστική και Δίαιτα

3 Διάσημες Πρωτεϊνικές Δίαιτες

yoadmin

Το Φαρμακείο Πολύτιμος Σύμμαχος στο Αδυνάτισμα

yoadmin

Συμβουλές για να Ελέγχετε τον Αριθμό Θερμίδων που Καταναλώνετε

d.tsagkrinos

Φυσιολογικά Εμπόδια στη Διατήρηση της Απώλειας Βάρους

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ