Υγεία & Ομορφιά
Δίαιτα

Αυτά τα Λάθη Κάνετε στη Δίαιτά σας

Αν η δίαιτα που κάνετε για να χάσετε βάρος δεν αποδίδει, πιθανόν να μην την ακολουθείτε πιστά ή να κάνετε κάποιο λάθος.

Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες που ισχύουν ανεξάρτητα από το ποια δίαιτα έχετε επιλέξει.

Αν δεν τους τηρείτε, είναι πιθανό να μη βλέπετε αποτελέσματα.

Διαβάστε παρακάτω τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται σε όλες τις δίαιτες.

Δε μετράτε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε

Όταν ξεκινάτε μια δίαιτα μπορεί να κάνετε μικρές αλλαγές, όπως να περιορίσετε τα ζυμαρικά και τα αναψυκτικά.

Γλυκά και θερμίδεςΣτην αρχή θα δείτε διαφορά επειδή αποκλείσατε τις τροφές με πολλή ζάχαρη και πολλές θερμίδες.

Μετά από λίγο όμως το σώμα σας θα προσαρμοστεί και θα σταματήσετε να βλέπετε περισσότερες και μεγαλύτερες αλλαγές.

Μια εφαρμογή μέτρησης θερμίδων σας επιτρέπει να ελέγχετε την πρόσληψη θερμίδων σε κάθε γεύμα σας.

Διαφορετικά είναι δύσκολο να εκτιμήσετε τις ακριβείς θερμίδες σε κάθε τρόφιμο.

Οι επιλογές σας είναι υπερβολικά περιορισμένες

Μπορεί να κάνετε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, χωρίς ζάχαρη ή λιπαρά.

Βάζοντας πολλούς περιορισμούς και παραμέτρους και αποκλείοντας πολλές κατηγορίες τροφίμων, θα οδηγηθείτε σε σίγουρη αποτυχία.

Για παράδειγμα, μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι δύσκολο να την κρατήσει κανείς για πάντα.

Γι’ αυτό κάντε μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση κρατώντας τον έλεγχο στις μερίδες σας, έτσι ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε αυτά που αγαπάτε.

Διαφορετικά παραμονεύει ο κίνδυνος να χάσετε τον έλεγχο και να καταλήξετε να τρώτε υπερβολικά μόλις σας δίνεται η ευκαιρία.

Δε γυμνάζεστε

Ενώ πολλοί άνθρωποι συνδυάζουν τη σωματική άσκηση με τη δίαιτα για να χάσουν βάρος, κάποιοι άλλοι προτιμούν να περιορίσουν απλώς τη διατροφή τους.

Αυτό μπορεί να λειτουργήσει αρχικά, αλλά στη συνέχεια το σώμα θα προσαρμοστεί και η απώλεια κιλών θα αρχίσει να γίνεται δυσκολότερη.

Σε αυτό το σημείο πολλοί εγκαταλείπουν την προσπάθεια απώλειας βάρους, μιας και κουράζονται από το να μην τρώνε και να μη χάνουν.

Με 30 λεπτά φυσικής άσκησης 3-4 φορές την εβδομάδα θα καίτε θερμίδες χωρίς να πεινάτε.

Είστε επιρρεπείς στο τσιμπολόγημα

Ακόμα και αν τσιμπολογάτε υγιεινές τροφές, αν το κάνετε συνέχεια, αυτό μπορεί να δυσκολέψει τις προσπάθειές σας για αδυνάτισμα.

Μπορεί ακόμα και να μη μετράτε τις θερμίδες που παίρνετε από αυτές τις μικρές μπουκιές.

Το τσιμπολόγημα μπορεί να καταστέλλει την πείνα σας, αλλά θα πρέπει να υπολογίζετε τις θερμίδες αυτές, όπως και να κάνετε υγιεινές επιλογές.

Προγραμματίζετε τα γεύματα και τα σνακ σας έτσι ώστε να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Τα περισσότερα προγράμματα διατροφής αποδίδουν και μπορούν να σας δώσουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι είστε συνεπείς και υπομονετικοί και δεν περιμένετε αποτελέσματα από τη μια μέρα στην άλλη.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Λόγοι που Πρέπει να Βάλετε το Αβοκάντο στη Διατροφή σας

d.tsagkrinos

Μικρές Διατροφικές Αλλαγές με Στόχο την Απώλεια Βάρους – Video

Υπερεκτιμημένες Υπερτροφές και με τι Μπορείτε να τις Αντικαταστήσετε

d.tsagkrinos

Πώς θα Χάσετε το Λίπος στην Κοιλιά Μέχρι το Καλοκαίρι

Bάνα Νικολαίδου

Τροφές που Μπλοκάρουν τη Δίαιτά σας

Φυτικά Γιαούρτια – Ποια τα Είδη και Ποιο Έχει την Μεγαλύτερη Θρεπτική Αξία

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ