Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δεξαμεθαζόνη: Επιτέλους Ένα Αποτελεσματικό Φάρμακο στην COVID-19  

a.alefragkis

Κορωνοϊός – Τα Χαρακτηριστικά των Ασθενών με Καρδιακή Ανακοπή σε Εξωνοσοκομειακή Βάση

yoadmin

Ταλαιπωρία στους Ασθενείς και Αγανάκτηση στους Φαρμακοποιούς Προκαλούν οι Παράνομες Χειρόγραφες Συνταγές Αντιβιοτικών

Evi Makavelou

Κορωνοϊός και τι Είναι Απαραίτητο να Προσέχουμε

a.alefragkis

Πώς τα «Mαγικά» Aιμοποιητικά Kύτταρα Θεραπεύουν τη Λευχαιμία

Evi Makavelou

Σύσταση της ΕΕ για την Υποστήριξη Στρατηγικών Εξόδου από την Κρίση της Πανδημίας Μέσω Κινητών Εφαρμογών

yoadmin

Ο ΠΟΥ Ζητάει να Εξαλειφθούν τα Τρανς Λιπαρά

yoadmin

Οδηγίες για την Ορθή Χρήση της Μάσκας στο Πλαίσιο της Πανδημίας COVID19

Evi Makavelou

Κίνδυνος Εισαγωγών στο Νοσοκομείο για Παιδιά που Είχαν Γεννηθεί Πρόωρα

Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Ψηφιακού Πιστοποιητικού από την Κυβέρνηση

Κορωνοϊός – Οι Ασυμπτωματικοί Ασθενείς Μπορεί να Μεταδίδουν τον Ιό Ακόμη και Χωρίς Φυσική Επαφή

yoadmin

Βελτίωση του Αερισμού στα Σπίτια Κατά τη Διάρκεια της Πανδημίας COVID-19