Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εγκλωβισμένες στη Βία Χιλιάδες Γυναίκες στη Διάρκεια της Καραντίνας

Πιθανά Νέα Μεγάλα Κύματα της Covid-19 Λόγω των Νέων Υποπαραλλαγών της Όμικρον

Νέα Μέτρα Κατά του Κορωνοϊού – Μόνο Καθήμενοι στους Χώρους Διασκέδασης

Δημιουργήθηκε η Πρώτη Συσκευή Τσέπης που Ανιχνεύει τη Νόθευση των Αλκοολούχων Ποτών

admin

Μεγαλύτερη η Ικανοποίηση στην Ελλάδα από τις Οικογενειακές Σχέσεις, Μικρότερη από τις Κοινωνικές και Ερωτικές, εν μέσω της Πανδημίας του Κορωνοϊού

Evi Makavelou

Η Μαγνητική Τομογραφία Αλλάζει τα Δεδομένα για τον Καρκίνο του Προστάτη

admin

Η Γονιδιωματική Ιχνηλάτηση του Ιού SARS-CoV-2

admin

Σε Ετοιμότητα το Υπουργείο Υγείας για το Ενδεχόμενο Τρίτο Κύμα Κορωνοϊού και Προβληματισμός για την Αττική και τις Νέες Μεταλλάξεις

Evi Makavelou

Nέα Ιστοσελίδα στο Πλευρό των Διαβητικών και των Οικογενειών τους

Evi Makavelou

Ο Κορωνοϊός και οι Θεωρίες Συνωμοσίας σε Πλήρη Έξαρση…

Η Σωματική Δραστηριότητα Μειώνει τον Κίνδυνο Εμφάνισης Καρκίνου του Μαστού

Ο Καπνός του Τσιγάρου Αυξάνει τον Κίνδυνο Σοβαρής Covid-19