Υγεία & Ομορφιά
Image default
Γυμναστική Φυσική Κατάσταση

Άθληση – Πώς να Παρακινήσετε τον Εαυτό σας

Όλοι γνωρίζουμε πως η άθληση είναι καλή για τη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Αλλά γιατί είναι τόσο δύσκολο να ξεκινήσουμε… και ακόμη πιο δύσκολο να συνεχίσουμε να αθλούμαστε;

Άθληση - Πώς να Παρακινήσετε τον Εαυτό σας.

Τα κίνητρα πρέπει να προέρχονται από μέσα μας

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κλειδί είναι να διακρίνετε τα εγγενή κίνητρα και τα εξωγενή κίνητρα.

Πιο αναλυτικά, τα εξωγενή κίνητρα συνδέονται με την επιθυμία για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου, ο οποίος είναι μια ανταμοιβή για τη σωματική δραστηριότητα: να χάσετε βάρος, να είστε σε καλή υγεία, να έχετε μια πιο ελκυστική σιλουέτα

Το πρόβλημα αυτού του κινήτρου που θεωρείται εξωγενές, είναι ότι χάνεται πολύ γρήγορα, ενώ οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν μόνο μακροπρόθεσμα.

Συνεπώς, υπάρχει κίνδυνος εγκατάλειψης της σωματικής δραστηριότητας στην πορεία.

Τα εγγενή κίνητρα, αντίθετα, συνδέονται με τη φυσική δραστηριότητα και με την ευχαρίστηση που προσφέρει η άσκηση:

Η ταχύτητα του αγώνα, η κίνηση του χορού, ο ενθουσιασμός της νίκης, η ευτυχία να βλέπεις τον εαυτό σου να προχωράει και να γίνεται καλύτερος…

Εάν κάποιος καταφέρει να ξεκλειδώσει αυτό το κίνητρο, δεν χρειάζεται να πιέζει τον εαυτό του να πηγαίνει σε κάθε προπόνηση… Θα ανυπομονεί να πάει!

Πώς να βρείτε ευχαρίστηση στην άθληση

Είναι γνωστό πως η κίνηση επιφέρει χαρά και ζωντάνια στον οργανισμό.

Το σώμα μας τη χρειάζεται, είναι φτιαγμένο για να κινείται.

Γιατί λοιπόν η σωματική δραστηριότητα εξακολουθεί να είναι αγγαρεία για πολλούς;

Για να είναι ο αθλητισμός διασκεδαστικός, πρέπει να ξεκινήσετε με πράγματα που είναι προσβάσιμα, στα οποία αισθάνεστε ικανοί και πολύτιμοι.

Αυτό βοηθά στην ανάπτυξη εγγενών κινήτρων.

Στη συνέχεια, οι μικρές νίκες και προκλήσεις θα αναπτύξουν την επιθυμία για πρόοδο.

Ασκηθείτε με τη συμβουλή των ειδικών.

Ασκηθείτε με τη συμβουλή των ειδικών

Φυσικά, όταν ασκείται ένα άθλημα ακολουθώντας οδηγίες από ειδικούς, τα πλεονεκτήματα είναι εμφανή.

Ειδικά για άτομα που πρέπει να ασκούνται περισσότερο, όπως οι υπέρβαροι, οι ηλικιωμένοι ή οι άνθρωποι που κάνουν καθιστική εργασία, μια επίσκεψη στο γιατρό ίσως είναι ενδεδειγμένη.

Στη συνέχεια, μπορούν να έχουν την υποστήριξη από κάποιον ειδικό που θα βοηθήσει τη διατήρηση του κινήτρου αλλά φυσικά και της υγείας.

Σε περίπτωση υπέρβαρου ατόμου, υπάρχουν κλινικές περίθαλψης στις οποίες εξειδικευμένοι φυσιοθεραπευτές μπορούν να ενθαρρύνουν και να υποστηρίξουν την πρακτική της σωματικής άσκησης.

Αλλά και για οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο, η υποστήριξη από προπονητή ή εκπαιδευτή μπορεί να είναι θετική.

Φυσικά, είναι σημαντικό να βρεθεί κάποιος που είναι πραγματικά ικανός και εκπαιδευμένος, προκειμένου να αποφύγετε την πιθανότητα να ασκηθείτε με κάποιον που μπορεί να σας βάλει σε κίνδυνο.

Ασκηθείτε σε ομάδες

Πέρα από την καθοδήγηση από έναν προπονητή, η άσκηση της σωματικής δραστηριότητας μέσα σε μια ομάδα είναι ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε τα κίνητρα.

Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν ένα άτομο είναι σωματικά ενεργό σε μια ομάδα, είναι πιο πιθανό να συνεχίσει να ασκείται για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αλλά για να συμβεί αυτό, πρέπει απλά να ξεκινήσετε!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να είναι σωματικά δραστήριοι, αλλά πρέπει να οργανωθούν για να βρουν τον χρόνο.

Επομένως, η προτεραιότητα είναι να αναθεωρήσετε το πρόγραμμά σας για να συμπεριλάβετε τον χρόνο που απαιτείται για να εξασκηθείτε σε ένα άθλημα – και κατά προτίμηση σε μια ομαδική δραστηριότητα.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Χορός και τα Οφέλη του για την Υγεία

d.tsagkrinos

Συνηθισμένα Λάθη που Κάνετε στη Γυμναστική και Εμποδίζουν την Απώλεια Βάρους

d.tsagkrinos

Γιατί Είναι Σημαντικό να Έχουμε Γερά Οστά και Ποια Γυμναστική Βοηθά στην Καλή Υγεία τους;

d.tsagkrinos

Η Διατροφή που Πρέπει να Ακολουθήσετε αν Γυμνάζεστε Σπίτι

Τα Σημάδια που Υποδηλώνουν ότι Χρειάζεστε Περισσότερη Γυμναστική

Για Ένα πιο Εύκολο Πρωινό Ξύπνημα

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ