Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Διατροφή

Αντικαταστήσετε τη Ζάχαρη

Θέλετε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τη ζάχαρη και άλλες χημικές γλυκαντικές ουσίες, γιατί δεν σας αρέσει η γεύση τους ή θέλετε να απαλλαγείτε από τις περιττές θερμίδες που περιλαμβάνονται σε αυτές;
Με τι μπορείτε λοιπόν να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη; Μελέτες έχουν δείξει, ότι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης είναι ένας από τους παράγοντες παχυσαρκίας.
Η παχυσαρκία με τη σειρά της προάγει τον διαβήτη τύπου 2, καρδιαγγειακές παθήσεις και άλλες ασθένειες.
Μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά, με ασφάλεια, από 25 έως 30 γραμμάρια ζάχαρης, δηλαδή από 6 έως 8 . . .

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιπαντικά και Σεξ – Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε

Τρίξιμο των Δοντιών – Βάλτε Τέλος με Φυσικές Θεραπείες

Τα Οφέλη της Εξατομικευμένης Συμπεριφορικής Διατροφής

Φυσικά Υποκατάστατα της Ζάχαρης και Ποιο να Επιλέξετε

d.tsagkrinos

Μπάρες Δημητριακών – Πώς να τις Επιλέγετε

Bάνα Νικολαίδου

Κρύο ή Ζέστη για τον Πόνο;

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ