Υγεία & Ομορφιά
Αντικαταστήσετε την Ζάχαρη
Gold Διατροφή

Αντικαταστήσετε τη Ζάχαρη

Θέλετε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τη ζάχαρη και άλλες χημικές γλυκαντικές ουσίες, γιατί δεν σας αρέσει η γεύση τους ή θέλετε να απαλλαγείτε από τις περιττές θερμίδες που περιλαμβάνονται σε αυτές; Με τι μπορείτε λοιπόν να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη; Μελέτες έχουν δείξει, ότι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης είναι ένας από τους παράγοντες παχυσαρκίας. Η παχυσαρκία με τη σειρά της προάγει τον διαβήτη τύπου 2, καρδιαγγειακές παθήσεις και άλλες ασθένειες. Μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά, με ασφάλεια, από 25 έως 30 γραμμάρια ζάχαρης, δηλαδή από 6 έως 8 κουταλάκια του γλυκού. Υπάρχουν άφθονες εναλλακτικές λύσεις για να καταργήσουμε πλήρως τη ζάχαρη από τη διατροφή μας και να την αντικαταστήσουμε με πιο υγιεινά προϊόντα.
Αυτή η ανάρτηση είναι διαθέσιμη μόνο σε Gold μέλη. Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, αν είστε ήδη μέλος παρακαλούμε κάντε Είσοδο / Εγγραφή ή αγοράστε την εφ' όρου ζωής συνδρομή Μόνιμη πρόσβαση στα Gold άρθρα και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα.

Gold Membership

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Διατροφή μας στον Καύσωνα

Σμέουρα – Πώς Ωφελούν την Υγεία σας

Bάνα Νικολαίδου

Γονείς και Παιδιά – Πώς Επιδρά η Αγκαλιά στα Μωρά

10 Λόγοι για να Τρώτε Δημητριακά Ολικής Άλεσης

yoadmin

Ακόρεστα Λιπαρά – Σύμμαχοι Ομορφιάς

yoadmin

Οι Τροφές που Προκαλούν και Εντείνουν τη Δυσκοιλιότητα

Bάνα Νικολαίδου