Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διάφορες Παθήσεις

Αιμορροΐδες – Πώς Μπορείτε να Ανακουφιστείτε από τα Συμπτώματα

Εάν έχετε εμφανίσει κάποια στιγμή στη ζωή σας αιμορροΐδες, γνωρίζετε πολύ καλά ότι πρόκειται για μία ιδιαίτερα δυσάρεστη και άβολη κατάσταση.

Ωστόσο, το να τρέξουμε στο γιατρό μας δεν είναι πάντα η μοναδική λύση.

Οι καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισής τους μπορούν να γίνουν στο σπίτι.

Πολλές από αυτές τις παρακάτω συμβουλές μπορεί να προλάβουν τον σχηματισμό των αιμορροΐδων και ταυτόχρονα να συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού σας.

Πώς μπορείτε να σταματήσετε τον πόνο;

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, για περίπου 15 λεπτά, για να χαλαρώσετε.

Καθαρίστε την περιοχή με σαπούνι χωρίς άρωμα, και χωρίς να τρίβετε έντονα.

Για να στεγνώσετε, χρησιμοποιήστε πολύ απαλά μια πετσέτα.

Μπορείτε να προμηθευτείτε κρέμες και αλοιφές, που δεν χρειάζονται συνταγή, και θα σας ανακουφίσουν από τα συμπτώματα αποτελεσματικά.

Προσέξτε να μην χρησιμοποιείτε αλοιφές που περιέχουν υδροκορτιζόνη για περισσότερο από μία εβδομάδα, εκτός κι αν σας το πει ο γιατρός σας.

Αν δεν καταφέρετε να ενεργηθείτε έπειτα από λίγα λεπτά, μην πιέζετε τον εαυτό σας.

Εναλλακτικά, μία καλή λύση μπορεί να είναι ο πάγος, ο οποίος θα ηρεμήσει το πρήξιμο και την φαγούρα στην περιοχή.

Τα απλά, μη συνταγογραφούμενα παυσίπονα μπορούν να σας ανακουφίσουν προσωρινά.

Επιλέξτε βαμβακερά εσώρουχα, ώστε να αερίζεται η περιοχή και να μην συσσωρεύεται περιττή υγρασία, που θα επιδεινώσει την κατάσταση.

Αλλάξτε συνήθειες όταν πηγαίνετε στην τουαλέτα

Μην κάθεστε πάρα πολλή ώρα στην τουαλέτα.

Αν δεν καταφέρετε να ενεργηθείτε έπειτα από λίγα λεπτά, μην πιέζετε τον εαυτό σας.

Προσπαθήστε να έχετε ρουτίνα, και να πηγαίνετε στην τουαλέτα την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Χρησιμοποιήστε υγρά μαντιλάκια, που είναι πιο απαλά από το χαρτί τουαλέτας.

Αν νιώσετε την ανάγκη να πάτε τουαλέτα, μην κρατηθείτε, καθώς αυτό θα προκαλέσει ακόμα περισσότερο πόνο και πίεση.

Αλλάξτε διατροφικές συνήθειες

Καταναλώστε περισσότερες φυτικές ίνες.

Θα βοηθήσουν πάρα πολύ στην διαδικασία της πέψης και θα είναι πιο εύκολο να πάτε στην τουαλέτα.

Γεμίστε την διατροφή σας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φασόλια και προϊόντα ολικής άλεσης.

Πίνετε πολλά υγρά, καθώς παίζουν εξίσου μεγάλο ρόλο στο πόσο εύκολα θα μπορείτε να ενεργηθείτε.

Το νερό είναι – προφανώς – η καλύτερη επιλογή, ενώ ο καφές (ειδικά σε μεγάλες δόσεις) μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Ο χυμός δαμάσκηνου είναι φυσικό καθαρτικό, άρα μπορεί να σας βοηθήσει.

Ακόμη, προσπαθήστε να γυμνάζεστε τακτικά.

Κάθε φορά που είστε στην τουαλέτα, μην ξεχνάτε να αναπνέετε κανονικά, και να μην κρατάτε την αναπνοή σας, καθώς αυτό μπορεί να επιδεινώσει τις αιμορροΐδες σας.

Όταν κάθεστε, προσπαθήστε να αποφεύγετε τις σκληρές επιφάνειες, και φροντίστε να σηκώνεστε για λίγο κάθε ώρα και να περπατάτε για μερικά λεπτά.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωκτικός Κνησμός – Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για ένα Θέμα Ταμπού

Editor6 pharma

Συμπτώματα που Μαρτυρούν ότι το Σώμα σας Θέλει Κάτι να σας Πει (ΜΕΡΟΣ Β’)

Editor6 pharma

Συμπτώματα Υγείας που Πρέπει να σας Ανησυχήσουν

a.alefragkis

Σταματήστε τα Αρθριτικά και τους Ρευματισμούς

yoadmin

Ενδείξεις που σας Βοηθούν να Καταλάβετε ότι ο Θυρεοειδής σας Έχει Πρόβλημα

Editor6 pharma

Η Σημασία της Ομοκυστεΐνης

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ