Υγεία & Ομορφιά
Μείωση βάρους και κανόνες
Αδυνάτισμα

Μείωση Βάρους – Οι Βασικοί Κανόνες

Εσείς που θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά και εσείς που θέλετε να παραμείνετε καλλίγραμμοι, ξέρετε πραγματικά πώς να το πετύχετε;

Παρακάτω θα δείτε μια λίστα με τους δέκα βασικούς κανόνες που ενεργοποιούν και ενισχύουν την απώλεια βάρους.

10 Βασικοί Κανόνες για να Μειώσετε το Βάρος σας

Νερό

Ο οργανισμός πρέπει να ενυδατώνεται ημερησίως με 1,5 λίτρο νερού, τσάι, καφέ και άλλων ροφημάτων χωρίς ζάχαρη.

Καλό θα ήταν να προσθέσετε στο πρωινό σας ένα ποτήρι νερού μαζί με τον χυμό ενός λεμονιού σε θερμοκρασία δωματίου.

Κανόνες για μείωση βάρους – Φυσικές πρωτεΐνες

Τα ψάρια, τα οστρακοειδή, τα πουλερικά, το κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα αυγά, έχουν υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, οι οποίες απομακρύνουν τη μάζα λίπους, μειώνουν το βάρος σας, ενώ παράλληλα δημιουργούν μυϊκή μάζα.

Κρίνεται απαραίτητη μια μερίδα πρωτεΐνης τουλάχιστον σε τρία γεύματα (κατανάλωση ψαριού από 2 έως 3 φορές την εβδομάδα) και ένα έως δύο γιαούρτια στα μικρά γεύματά σας.

Μαγειρεμένα και ωμά λαχανικά

Τα λαχανικά περιέχουν μια υψηλή συγκέντρωση ινών, μετάλλων και βιταμινών που προκαλούν κορεσμό.

Το μεσημεριανό και το βραδινό σας πρέπει να περιλαμβάνουν μια μερίδα λαχανικών, με τα μαγειρεμένα λαχανικά να είναι περισσότερα από τα ωμά.

Δημητριακά ολικής άλεσης με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, φαγόπυρο, σπανάκι, κινόα, όσπρια είναι πολύ καλές πηγές ολικής άλεσης.

Στο πρωινό: 2 κουταλιές της σούπας μούσλι χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή 1 με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης ή δημητριακά + 1 κουταλάκι βούτυρο ή 3 κουταλιές της σούπας βρώμης χωρίς ζάχαρη.

Μεσημεριανό: 1/4 κούπας ή 3 κουταλιές της σούπας δημητριακά ή όσπρια ή 1 φέτα ψωμί και 3/4 κούπας λαχανικά + πρωτεΐνες.

Εκτός από την πρώτη εβδομάδα που θα αρχίσετε να βλέπετε μείωση του βάρους σας, κατά την οποία η κατανάλωση υδατανθράκων πρέπει να γίνεται μόνο στο πρωινό για την απαραίτητη ενέργεια.

Κανόνες για μείωση βάρους – Δύο φρούτα την ημέρα

Στο μεσημεριανό γεύμα ή στο σνακ σας το απόγευμα και ένα φρούτο στο πρωινό σας γεύμα.

Εκτός από την πρώτη εβδομάδα, όπου θα πρέπει να καταναλώνετε τα φρούτα μόνο στο πρωινό σας.

Λιπίδια

Ορισμένες βιταμίνες δεν μπορούν να εξομοιωθούν χωρίς λιπαρά συστατικά και οι μελέτες δείχνουν ότι έχουν θετικά αποτελέσματα στον οργανισμό.

Για παράδειγμα, λίγα γραμμάρια βουτύρου και 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο αρκούν για να επιτύχετε μείωση βάρους.

Εσείς που θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά και εσείς που θέλετε να παραμείνετε καλλίγραμμοι, ξέρετε πραγματικά πώς να το πετύχετε;

Τρία γαλακτοκομικά προϊόντα την ημέρα

Γαλακτοκομικά προϊόντα με 0% ή 2% λιπαρά, συμπεριλαμβανομένου ενός στο πρωινό σας γεύμα, όπως γιαούρτι ή τυρί κρέμα.

Η κατανάλωση αυτών των προϊόντων πρέπει να γίνεται στο πρωινό ή στο βραδινό γεύμα και όχι στο μεσημεριανό.

Αφαιρέστε τα εξευγενισμένα προϊόντα

Θα πρέπει να αποφεύγετε τα προϊόντα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (λευκό ψωμί, ζυμαρικά, μπισκότα, πατάτες και καρότα) για να επιτύχετε μείωση βάρους.

Κανόνες για μείωση βάρους – Ελαφρύ δείπνο

Οι μερίδες του βραδινού σας γεύματος πρέπει να είναι οι μισές σε σύγκριση με εκείνες του μεσημεριανού γεύματος και να επιλέγετε άπαχη πρωτεΐνη ή μια σούπα λαχανικών.

Άσκηση

Οι σωματικές δραστηριότητες τουλάχιστον για μία ώρα τρεις φορές την εβδομάδα ή 30 λεπτά την ημέρα είναι ο ιδανικός τρόπος για να μένετε σε φόρμα και να επιτύχετε μείωση βάρους, ακόμα και αν που και που κάνετε διατροφικές ατασθαλίες.

Το πιο απλό που μπορείτε να κάνετε είναι το έντονο περπάτημα για μισή ώρα την ημέρα.

Αυτό με την προϋπόθεση ότι διατηρείτε τον ίδιο έντονο ρυθμό, ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρεις Διάσημες Πρωτεϊνικές Δίαιτες

Τροφές Νηστείας και Αδυνάτισμα

Μεταβολισμός – Ενισχύστε τον Φυσικά

Μύθοι Γύρω από την Απώλεια Βάρους

Ομάδα Αίματος και Απώλεια Βάρους

Οι Τροφές που Επιβραδύνουν τον Μεταβολισμό