Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Φυσική Κατάσταση

10 Κανόνες για την Άθληση και την Υγεία

O αθλητισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς για να βελτιώσει την υγεία και την ποιότητα ζωής του.

Διατηρεί τα οστά σε καλή κατάσταση, αυξάνει την ευελιξία και τη δύναμη των μυών, καταπολεμάει το άγχος και μας προστατεύει από πολλές ασθένειες.

Τα οφέλη που έχει η άθληση στην υγεία μας είναι παρά πολλά.

Ας δούμε λοιπόν, δέκα κανόνες που ισχύουν για την γυμναστική και πρέπει να γνωρίζουμε για να έχουμε όσο περισσότερα οφέλη γίνεται για την υγεία μας.

1. Ποιά στιγμή της ημέρας είναι κατάλληλη για να γυμναζόμαστε;

Η κατάλληλες ώρες για να γυμναζόμαστε είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Καλό θα ήταν βέβαια, να αποφεύγουμε τις αθλητικές δραστηριότητες το βράδυ γιατί μπορεί να προκαλέσουν δυσκολίες στον ύπνο.

Αντιθέτως, αν αθλούμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα έχουμε έναν καλύτερο βραδινό ύπνο.

2. Πόσο συχνά πρέπει να γυμναζόμαστε;

Προσπαθήστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

Ρυθμίστε το πρόγραμμά σας, έτσι ώστε σε περίπτωση που ο ελεύθερος χρόνος σας είναι περιορισμένος να γυμνάζεστε έστω και μια φορά την εβδομάδα.

3. Τι γίνεται όταν είμαστε κουρασμένοι;

Ένας λόγος επιπλέον για να γυμναστείτε.

Ο αθλητισμός είναι εξαιρετικό «φάρμακο»

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συχνά Λάθη που Κάνουμε στην Φροντίδα των Δοντιών μας

d.tsagkrinos

Πότε και Γιατί Μειώνεται η Σεξουαλική Αντοχή στους Άντρες

d.tsagkrinos

Σέξι Αθλήματα που Είναι Αποτελεσματικά

Οι Τεχνικές που θα σας Βοηθήσουν να Βελτιώσετε τη Στάση του Σώματός σας

Όσα Πρέπει να Κάνετε Πριν το Σεξ για Ανεπανάληπτους Οργασμούς

Θηλασμός – Τα Οφέλη του για τη Μητέρα και το Μωρό

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ