Υγεία & Ομορφιά
Διαφημιστείτε μέσω Banner
Διαφημιστείτε μέσω Banner
Χωρίς κατηγορία

Διαφημιστείτε μέσω Banner

Τα διαφημιστικά banner μπορούν να κάνουν θαύματα για τις online πωλήσεις σας αλλά, όπως κάθε άλλο εργαλείο του marketing, πρέπει να γίνει σωστά.

Πρώτα, ας δούμε ένα από τα πιο γνωστά ερωτήματα για την αγορά διαφημιστικού banner.

Το Πρόβλημα με τα Διαφημιστικά Banner

Όταν καταλάβετε ποια είναι τα προβλήματα με τα διαφημιστικά banner, τότε θα μπορέσετε με μεγαλύτερη δημιουργικότητα και φαντασία να δημιουργήσετε εκείνα που θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα δηλ. πωλήσεις (conversions).

Το ενδογενές πρόβλημα με τα διαφημιστικά banner είναι ότι για να κάνει κάποιος κλικ σε μία διαφήμιση, θα πρέπει να διακόψει αυτό που έκανε μέχρι εκείνη την στιγμή.

Άμεσα λοιπόν, δημιουργείτε τριβή με τον επισκέπτη που στοχεύετε.

Αν το καλοσκεφθείτε, ο online επισκέπτης, εκείνη τη στιγμή, πολύ πιθανώς να έκανε κάτι από τα επόμενα:

1. Αλληλεπιδρούσε σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης,

2. Έψαχνε κάτι στο internet ή

3. Απολάμβανε ένα video ή ένα άρθρο!

Οι περισσότερες διαφημίσεις δεν βοηθάνε τους online επισκέπτες σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις.

Γι’ αυτό και η νέα γενιά στελεχών marketing αποφεύγουν το διασπαστικό marketing (disruptive marketing) και επικεντρώνονται στο εισερχόμενο marketing (“inbound” marketing).

Το δεύτερο πρόβλημα με τα διαφημιστικά banner είναι ότι επιβραδύνουν την απόδοση του website και του υπολογιστή και δημιουργούν έναν ακόμη δυσάρεστο “πονοκέφαλο” για τον online επισκέπτη.

Αυτός είναι και ο λόγος ότι πολλοί έχουν εγκαταστήσει λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις.

3 Απλές Συμβουλές για Επιτυχημένα Διαφημιστικά Banner

Εφόσον κατανοήσετε τα ανωτέρω προβλήματα, το κλειδί για την επιτυχία ενός διαφημιστικού banner είναι να σκεφθείτε πραγματικά πως θα τραβήξετε την προσοχή ή πως θα βοηθήσετε με προστιθέμενη αξία τον online επισκέπτη.

Να μερικές ιδέες:
Δημοσιεύστε banner μόνο σε εξειδικευμένα website – Αν διασκορπίσετε την διαφήμισή σας οπουδήποτε στο internet, θα καταλήξετε να πληρώσετε υψηλή τιμή για χαμηλή απόδοση.

Όσο πιο εξειδικευμένο το website, τόσο το καλύτερο.

Λύστε το πρόβλημα του επισκέπτη, με πρωτοτυπία και φαντασία – Αν και ακούγεται προφανές, πολλοί βάζουν ελάχιστη πρωτοτυπία και φαντασία στο δημιουργικό της διαφήμισής τους.

Τι θα τραβήξει την προσοχή του επισκέπτη; Για τι ενδιαφέρεται το κοινό σας;

Τολμήστε να πρωτοτυπήσετε με χιούμορ και φαντασία.

Έλεγχος – Όταν δημοσιεύσετε το διαφημιστικό σας banner για πρώτη φορά, τότε μόνο θα μπορείτε να διαπιστώσετε αν δουλεύει ή όχι.

Από εκεί και μετά, θα πρέπει συνεχώς να δοκιμάζετε αλλαγές στο μήνυμά σας, στις σελίδες που κατευθύνει αλλά και στο δημιουργικό.

Θα χρειαστεί να παρακολουθείτε και να μετράτε συνεχώς ποιες διαφημίσεις έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα μέσω των web analytics.

Δημοσίευση Διαφημιστικού Banner

Τώρα που καταλαβαίνετε καλύτερα ότι δημιουργικές διαφημίσεις με φαντασία αποδίδουν καλύτερα από τις τυπικές και βαρετές, το επόμενο συστατικό για την επιτυχία του διαφημιστικού banner είναι να αποφασίσετε σε ποια websites θα δημοσιεύσετε τη διαφήμισή σας και σε ποιο σημείο του κάθε website θα τοποθετήσετε το banner σας.

Πριν ακόμη δημιουργήσετε ένα διαφημιστικό banner, καλό είναι να φτιάξετε μία λίστα από 5 έως 10 website και blog όπου θα σας άρεσε να δείτε δημοσιευμένη τη διαφήμισή σας.

Πιθανότατα, θα επιλέξετε website που ο “ιδανικός” σας πελάτης επισκέπτεται.

Με τα περισσότερα από αυτά θα μπορείτε να συναλλαχθείτε απευθείας μαζί τους.

Εντοπίστε το link στο τέλος της ιστοσελίδας που λέει “Διαφήμιση” ή “Media”.

Επικοινωνήστε απευθείας με τον διαχειριστή του website και ζητήστε του μία προσφορά – ακόμη και αν ο τιμοκατάλογος υπηρεσιών είναι δημοσιευμένος.

Ο λόγος είναι ότι θα θέλετε να αρχίσετε ένα διάλογο και μία επιχειρηματική σχέση με τους εκδότες που συνήθως είναι δημοφιλείς και επηρεάζουν την εξειδικευμένη αγορά που απευθύνεστε.

Αξίζει λοιπόν πολύ περισσότερο, να αναπτύξετε μία εποικοδομητική επιχειρηματική σχέση μαζί τους από απλά να πάρετε μία καλή τιμή.

Πώς να Επιλέξετε Website για το Banner σας

Η επιλογή του website που θα προβληθεί το banner σας είναι μία απόφαση που κρίνει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία της καμπάνιας σας.

Να μερικά κριτήρια επιλογής του website για να “ανεβάσει” τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

• Φορτώνει γρήγορα από όλους τους γνωστούς web browsers,

• ‘Εχει σαφή και απλή αρχιτεκτονική μενού και εύκολη πλοήγηση,

• Έχει περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό που στοχεύετε, που έχει πρωτεύουσα θέση στον σχεδιασμό του website,

• Είναι λειτουργικό (responsive) από όλες τις συσκευές (υπολογιστές, laptop, κινητά τηλέφωνα και tablet),

• Yποστηρίζει run-of-site banner – δηλ. το banner σας θα εμφανίζεται στην ίδια θέση, ανεξάρτητα σε ποια σελίδα θα πλοηγηθεί ο επισκέπτης και

• Παρέχει ικανοποιητικά ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία:
Ενδεικτικά αναφέρουμε επισκέψεις (visits), προβολές σελίδων (page views), μέσος χρόνος παραμονής (time on site), υψηλό ποσοστό άμεσων επισκέψεων (direct access rate), χαμηλό ποσοστό επισκέψεων από Αναζήτηση (search rate), χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate).

• Επιλέξτε τον εκδότη – όχι μόνο το website:
Εξετάστε με ποια άλλα ίδια μέσα ο διαχειριστής του website αυξάνει την επισκεψιμότητα του website π.χ. newsletter, social media, mobile apps ακόμη και αξιόπιστα έντυπα μέσα όπως φυλλάδια, εφημερίδες και περιοδικά.

Τέλος, μην επιλέξετε αποκλειστικά με κριτήριο τη χαμηλή τιμή.

Μπορεί να σας κοστίσει πολύ ακριβότερα σε σχέση με το επιθυμητό αποτέλεσμα (conversion) και μπορεί κυριολεκτικά να πετάξετε τα χρήματά σας.

Ποια Θέση να Επιλέξετε για το Banner σας;

Έχετε λοιπό καταλήξει στα website που θα προβληθείτε.

Σε ποια όμως θέση;

Πολλοί επισκέπτες περιηγούνται στις ιστοσελίδες σε σχηματισμό “F”.

Διαβάζουν από αριστερά προς τα δεξιά ξεκινώντας από το επάνω μέρος της ιστοσελίδας, επιστρέφουν στην αριστερή στήλη και διαβάζουν στη μέση ξανά από τα αριστερά προς τα δεξιά.

Τέλος επιστρέφουν πάλι στην αριστερή στήλη πριν αλλάξουν σελίδα.

Με βάση το ανωτέρω, η καλύτερη θέση για το banner σας είναι στην επάνω θέση της ιστοσελίδας ή σε μία δεξιά στήλη λίγο πιο κάτω.

Η αλήθεια όμως είναι ότι το κάθε website έχει τις δικές του προνομιακές θέσεις με βάση τον σχεδιασμό του, το περιεχόμενό του και άλλα σημεία αλληλεπίδρασης που διαθέτει.

Ρωτήστε τον διαχειριστή της ιστοσελίδας και ανακαλύψτε ποια θέση αποδίδει καλύτερα και γιατί.

Σελίδες Προσγείωσης

Θα πρέπει να σκεφθείτε πολύ προσεκτικά που θα κατευθύνετε τον επισκέπτη που θα κάνει κλικ στο banner σας.

Ανάλογα με το μήνυμα του banner, μπορείτε να τον κατευθύνετε στις παρακάτω σελίδες του website σας:
• Αρχική Σελίδα – Σπανίως, συνιστάται μόνο αν το μήνυμα σας αφορά στο γενικό εταιρικό σας brand και αποσκοπεί στην ενδυνάμωσή του.

Μην περιμένετε όμως μεγάλο conversion σε πωλήσεις.

• Σελίδα Κατηγορίας Προϊόντων – Συνιστάται στην περίπτωση που το μήνυμά σας αφορά τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Πιθανόν να ταξινομήσετε πρώτα τα προϊόντα σας στη σελίδα της κατηγορίας, για να εμφανίσετε είτε τα πιο δημοφιλή είτε τα φθηνότερα προϊόντα πρώτα.

• Σελίδα Προϊόντος – Συνιστάται στην περίπτωση που διαφημίζετε ένα συγκεκριμένο προϊόν.

99% των περιπτώσεων θα συντελέσει σε υψηλότερο conversion σε πωλήσεις.

• Σελίδα Προσφορών – Συνιστάται όταν προσφέρετε ειδικές τιμές ή δώρα ή ακόμη αν προτρέπετε τους επισκέπτες να λάβουν μέρος σε έναν διαγωνισμό.

Στην περίπτωση αυτή, μην τους στέλνετε σε άλλες σελίδες παρά απευθείας στη Σελίδα Προσφορών.

Πώς να Αγοράσετε Διαφημιστικά Banner

Υπάρχουν δύο τρόποι.

Απευθείας από τον διαχειριστή του website ή μέσω διαφημιστικού γραφείου/δικτύου.

Να μία ανάλυση των δύο επιλογών σας:

Από Διαχειριστή Εξειδικευμένου Website

Ανάλογα με τον επιχειρηματικό σας τομέα, μπορεί να γνωρίζετε εξειδικευμένα/κλαδικά website που διαθέτουν διαφημιστικό χώρο banner προς ενοικίαση.

Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του website και ζητήστε μία προσφορά.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτή η προσέγγιση μπορεί να αποφέρει και την καλύτερη τιμή για ενοικίαση banner.

Σκεφθείτε επίσης την πιθανότητα να διαφημιστείτε σε πιο μόνιμη βάση.

Όσο περισσότερο διαφημιζόσαστε σε τέτοια websites, τόσο περισσότερο ενδυναμώνετε τις σχέσεις σας με τους πιστούς επισκέπτες του website που σας ενδιαφέρουν άμεσα.

Αυτό συνιστάται ιδιαίτερα για περιπτώσεις που το διαφημιστικό σας μήνυμα αλλάζει διαχρονικά και μαζί του αλλάζει και η θεματολογία/το γραφικό.

Αν π.χ. ανανεώνετε τη διαφήμισή σας κάθε μήνα και κάνετε τους επισκέπτες του website να χαμογελούν, τότε να είστε σίγουροι ότι ενδυναμώνετε το brand σας σε αυτούς τους επισκέπτες.

Διαφημιστικό Γραφείο/Δίκτυο

Συνιστάται περισσότερο για μία γενικότερη διαφημιστική καμπάνια.

Τα διαφημιστικά γραφεία/δίκτυα λειτουργούν ως μεσάζοντες μεταξύ σας και των websites που θα διαφημιστείτε.

Το πλεονέκτημα είναι ότι θα έχετε πρόσβαση σε περισσότερα websites ευκολότερα, μέσω αυτών που έχουν τις διασυνδέσεις.

Το μειονέκτημα είναι ότι πιθανόν να μην πάρετε και τις καλύτερες τιμές ούτε και την ευκαιρία να κτίσετε σχέσεις με τους διαχειριστές των websites που σας ενδιαφέρουν.

Συνιστούμε να εξαντλήσετε την πρώτη προσέγγιση και να κτίσετε σχέσεις με τους εκδότες απευθείας.

Αν χρειάζεστε περισσότερη διαφήμιση, ξεκινήστε τις επαφές σας με διαφημιστικά γραφεία/δίκτυα και ανακαλύψτε το πιο κατάλληλο για τις ανάγκες σας.

Αντώνης Σακάλογλου
Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Content Marketing

yoadmin

Μεγάλος Διαγωνισμός M Cosmetics με Δώρα Ομορφιάς

a.alefragkis

5 Tips για τα Φθινοπωρινά σου Σύνολα

Evi Makavelou

Ακανόνιστη Περίοδος και Αιτίες

Evi Makavelou

10 Tips που θα σε Κάνουν να Μοιάζεις Νεότερη

Evi Makavelou

Οι Ψείρες του Εφηβαίου

yoadmin

Πώς θα Γλιτώσεις από την Πιτυρίδα στο Μούσι

Evi Makavelou

Οι Δυνατές Τάσεις στο Μακιγιάζ για το Φθινόπωρο

Evi Makavelou

Αντρική Περιποίηση – Συμβουλές για μια Ακαταμάχητη Εμφάνιση

Editor6 pharma

Στιλιστικά Λάθη που Κάνετε το Καλοκαίρι

Evi Makavelou

Αιτίες Καθυστέρησης Περιόδου

Evi Makavelou

Τι Δείχνει το Καφέ Αίμα της Περιόδου;

a.alefragkis