A+ A A-

6 Τρόποι για να Μείνετε σε Φόρμα μετά την Εμμηνόπαυση

Μετά την εμμηνόπαυση, οι ωοθήκες ξεκουράζονται και η έκκριση των γυναικείων ορμονών σταματά σταδιακά.

Το σώμα δεν έχει πλέον τις ορμόνες που έχει συνηθίσει, αλλά υπόκειται σε σημαντικές αλλαγές.

Πολλές γυναίκες αρχίζουν να βλέπουν μια διαφορετική κατανομή λίπους στο σώμα.

6 Τρόποι για να Μείνετε σε Φόρμα μετά την Εμμηνόπαυση

Μόλις οι γυναίκες μειώσουν τη σωματική δραστηριότητα και φάνε λίγο περισσότερο ή λιγότερο υγιεινά, αρχίζει να φαίνεται κατευθείαν στο σώμα τους, κυρίως στο σημείο της κοιλιάς.

Ας δούμε λοιπόν 6 τρόπους που θα σας επιτρέψουν να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, ακόμη και μετά την εμμηνόπαυση.

Μασάζ στο σώμα

Με ένα λάδι για το σώμα, μια κρέμα αδυνατίσματος ή ένα απλό γαλάκτωμα σώματος, μπορείτε να κάνετε απαλό μασάζ στο σώμα σας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Αναγνωρίστε τα σημάδια που σας δίνει το σώμα σας.

Ποιά σημεία του σώματός σας συσσωρεύουν περισσότερο λίπος;

Μην διστάσετε να επιμείνετε σε αυτές τις περιοχές.

Ενυδατώστε το δέρμα σας

Μετά την εμμηνόπαυση, το δέρμα είναι πιο ξηρό.

Φροντίστε να ενυδατώνετε το δέρμα σας σε καθημερινή βάση, χωρίς φυσικά να ξεχνάτε το πρόσωπο, τον λαιμό και το ντεκολτέ.

Οι κρέμες που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να είναι κατάλληλες για το δέρμα σας.

Για τον καθαρισμό του δέρματος, προσέξτε ώστε το προϊόν που θα χρησιμοποιήσετε να μην είναι πολύ δραστικό στον καθαρισμό και να ξηραίνει.

Αθληθείτε

Μην ξεχνάτε τη σωματική δραστηριότητα.

Ιδανικά, θα πρέπει να αυξήσετε τις φορές που αθλείστε την εβδομάδα.

Διαμορφώστε το πρόγραμμά σας έτσι ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας.

Εάν δεν μπορείτε να ασκηθείτε με ένα συγκεκριμένο άθλημα, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για μένετε σε φόρμα όπως το περπάτημα, η κηπουρική ή απλά το να καθαρίσετε το σπίτι.

Η σωματική δραστηριότητα κρατά το σώμα σας σε φόρμα, αποτρέπει την αύξηση του σωματικού βάρους, την καρδιαγγειακή νόσο και την οστεοπόρωση.

Φροντίστε τη διατροφή σας

Η αλήθεια είναι ότι κατά την εμμηνόπαυση το σωματικό σας βάρος μπορεί να αυξηθεί.

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να αλλάξετε ορισμένες συνήθειες στην διατροφή σας.

Μειώστε τις σάλτσες, τα σνακ, τα λιπαρά και τα ζαχαρούχα τρόφιμα.

Μαγειρέψτε περισσότερο με βασικά προϊόντα, τα οποία δεν έχουν υποστεί επεξεργασία (δημητριακά ολικής αλέσεως, ψωμί ολικής αλέσεως, αλεύρι, ρύζι και ζυμαρικά), ψάρια, λευκά κρέατα και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, αποφεύγοντας το κρέας και αυξάνοντας την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών!

6 Τρόποι για να Μείνετε σε Φόρμα μετά την Εμμηνόπαυση 2

Να ζυγίσετε τακτικά

Χωρίς φυσικά να περάσετε στο άλλο άκρο και να έχετε εμμονή με το βάρος σας, είναι καλό να ζυγίζεστε τακτικά για να γνωρίζετε που βρίσκεστε και να είστε σε θέση να αντιδράσετε γρήγορα και αποτελεσματικά.

Μετά την εμμηνόπαυση είναι πιο εύκολο να χάσετε 1 ή 2 κιλά από το να χάσετε 5 ή 6.

Μια ζωή χωρίς στρες

Το άγχος μόνο κακό μπορεί να δημιουργήσει!

Οργανώστε το πρόγραμμά σας έτσι ώστε να έχετε χρόνο για τον εαυτό σας.

Μην αφήνετε τίποτα να διαταράξει τον ύπνο σας.

Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας, διαβάζοντας ,ακούγοντας μουσική ή χαλαρώνοντας με ένα αφρόλουτρο.

Ο τρόπος ζωής σας μετά την εμμηνόπαυση είναι σημαντικός!

Ήρθε η ώρα να τον επανεξετάσετε και να τον βελτιώσετε.

www.y-o.gr 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.