A+ A A-

Τι να Τρώμε για να Προλάβουμε το Alzheimer

Η πρόληψη, όσον αφορά το Alzheimer είναι πολύ σημαντική.

Αυτό που μέχρι τώρα ακούτε πιθανότατα συνέχεια είναι ότι πρέπει να βάλετε τη μνήμη σας να δουλέψει και να αναπτύξετε τις κοινωνικές σας σχέσεις.

Τι γίνεται όμως αναφορικά με τη διατροφή;

Μπορούν όντως να μας προστατέψουν κάποιες τροφές;

Είναι δύσκολο να απαντήσουμε με βεβαιότητα, αφού για να μετρήσουμε την επίδραση κάποιων διατροφικών ομάδων, είναι σημαντικό να λάβουμε υπόψιν μας και τον τρόπο ζωής του ατόμου και να διερευνηθεί επίσης, από πότε πρέπει να ξεκινήσουμε να τρώμε τις συγκεκριμένες τροφές.

Έπειτα από κάποια ηλικία για παράδειγμα ή μήπως από τα παιδικά μας χρόνια;

Θα ακούσετε διάφορα για δίαιτες που εγγυώνται θαύματα και δίνουν ώθηση στη μνήμη σας, αλλά σχεδόν τίποτα δεν έχει ακόμα τεκμηριωθεί επιστημονικά.

Οι Φυσικές Λύσεις

Η Φυτοθεραπεία: To ginkgo biloba που αποκαλείται συχνά το «βότανο της μνήμης» προτείνεται σε γνωστικές διαταραχές, προβλήματα μνήμης, και συγκέντρωσης, που συνήθως οφείλονται στην ηλικία.

Το ginseng αποτελεί ένα τέλειο διεγερτικό που δίνει ώθηση στις ικανότητες συγκέντρωσης και στις πνευματικές ικανότητες και κατά συνέπεια ώθηση στη μνήμη σας.

Η Μεσογειακή Διατροφή: H Μεσογειακή διατροφή σύμφωνα με κάποιες έρευνες φαίνεται να έχει θετική επίδραση, όσον αφορά την εξέλιξη της νόσου Alzheimer.

Προσοχή όμως! Η διατροφή δεν μπορεί να εμποδίσει τα προβλήματα μνήμης, αλλά απλά να καθυστερήσει την εμφάνισή τους και ουσιαστικά να καθυστερήσει και την εξέλιξη της ασθένειας αυτής.

Και η διατροφή που μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο είναι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά που είναι αντιοξειδωτικά και φτωχή σε κόκκινο κρέας.

Τα Κόκκινα Φρούτα: Άλλες έρευνες επιβεβαιώνουν μια θετική επίδραση των κόκκινων φρούτων κατά του Alzheimer, καθότι είναι αντιοξειδωτικά, αλλά δεν υπάρχει ακόμα κάποια έρευνα που να μπορεί να καθορίσει την ποσότητα που χρειάζεται να καταναλώνει κάποιος για να έχει τα μέγιστα οφέλη.

Σόγια και Τόφου: Πρόκειται για δύο τροφές που είναι αντιοξειδωτικές, χωρίς ζωικά λίπη και ίσως μπορούν να βοηθήσουν τον ασθενή, σε περίπτωση Alzheimer, σύμφωνα με σχετικές έρευνες.

Προσοχή όμως, γιατί οι έρευνες αυτές έχουν γίνει στην Ασία που τις τροφές αυτές τις καταναλώνουν από την νεαρή ηλικία.

Καφές και Αλκοόλ: Στους επιστημονικούς κύκλους κυκλοφορεί η άποψη ότι η κατανάλωση με μέτρο αλκοόλ και καφέ μπορεί να αποδειχθεί ευνοϊκή για να καθυστερήσει την εμφάνιση του Alzheimer.

Εδώ οι ποσότητες όμως είναι συγκεκριμένες και πρόκειται για 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, δύο ποτήρια κρασιού για τους άντρες και 1 ποτήρι κρασιού για τις γυναίκες.

Τι να μην Τρώτε

Εκλεκτά Εδέσματα (Ντελικατέσεν και Τυριά): Αντιθέτως τα πολλά τυροκομικά και κάποια είδη ντελικατέσεν μπορούν να επιδεινώνουν το Alzheimer, γιατί σύμφωνα με κάποιες έρευνες τα άτομα που είχαν Alzheimer ήταν αυτά που κατανάλωναν τις συγκεκριμένες τροφές, αλλά δεν έχει αποδειχθεί σε ποιες ποσότητες μπορεί να υπάρχει συσχέτιση.

Τα Συμπληρώματα Διατροφής Μπορούν να Βοηθήσουν;

Συνήθως, ένα άτομο που ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή δεν έχει ανάγκη να καταφύγει σε συμπληρώματα διατροφής.

Παρ' όλα αυτά, η αγορά έχει κατακλυστεί από προϊόντα που υπόσχονται θαύματα…

Γι' αυτό πριν αγοράσετε οτιδήποτε, συμβουλευθείτε τον ιατρό ή τον φαρμακοποιό σας για να προσδιορίσει τις ανάγκες σας και να αποφύγετε αντενδείξεις ή αλληλεπίδραση με την φαρμακευτική αγωγή.

Πηγή: www.e-sante.fr
Ελεύθερη Απόδοση: Δήμητρα Μαυρίδου

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.